Sunday 4 February 2018

παρακαλώ σημείωσε τον ειρωνικό μου τόνο

Αφού είμαστε στη φάση που ούλλοι κάμνουμε δηλώσεις τζαι ούλλοι φέρουμε γνώμη, νιώθω ότι ήρτε τζαι μένα η σειρά μου τζαι η ώρα μου να μιλήσω.

Ξενιτέυτικα το 2012 για σπουδές τζαι κατα τη διάρκεια εδούλεφκα σε διάφορα πόστα αλλά κυρίως προς το τέλος ειδικά εκυνήγησα δουλειές που είναι στο κλάδο μου. Τον Αύγουστο του 17 τζαι μετά που πολλές σκέψεις είπα να έρτω πίσω Κύπρο να δούμε πως εν η φάση δαμέ τζαι αν άλλαξε κατι.

Κατα την (κακή μου) τύχη μέχρι το τέλος του Αυγούστου είχα έβρει δουλειά ακριβώς πας τζίνο που κάμνω τζαι μάλιστα με καλά μπένεφιτς: 1,000 Ευρώ το μήνα καθαρά, κοινωνικές ασφαλήσεις ΤΖΑΙ μπόνους!  Too good to be true huh?

Εν άρκησαν να πιέννουν στραβά τα πράματα.  Ξεκίνησα απευθείας με 6ήμερες εβδομάδες, και σε κάποιες περιπτώσεις 7 ημέρες.  'Εφκαλλα 70 ώρες την βδομάδα στη δουλειά, αλλα επειδή  η ιδιοκτήτρια ήταν υψηλό πρόσωπο της κοινωνίας με γαμπρό στην βουλή, άντρα δικηγόρο, συννίφφισσα στα κοινά, friends με τον νίκαρο, λαλω οκ εν γίνεται εννα στρώσουν τα πράματα, εν καινούριος χώρος, εν ώσπου να προσλάβει αλλο καμιά κοπέλα.  Κάθε μέρα επι 6 μήνες έτασσε μου ότι θα μου φέρει το χαρτί να υπογράψω για κοινωνικές ασφαλήσεις. Είχαμε φτάσει στο σημείο να με βάλει να τηλεφωνήσω στη λογίστρια της πως τζίνη τα έχει τα χαρτιά μου, με αποτέλεσμα η γενέκα να μου λαλεί συγνώμη αλλά δεν έχω ιδέα για τι πράμα μου μιλας.

Όταν τηλεφωνούσα πίσω στην μαστόρισσα, τζίνη εδραπέτευκε για το Σουκκου στη Ρουμανία - που του Σουκκου εγινήσκετουν ΜΗΝΑΣ.  Τζαι εγώ απκιέρωτη, χωρις κοινωνικές ασφαλήσεις, χωρίς λεφτά για να πληρώσω τους ΠΥΡΣΟΒΕΣΤΗΡΕΣ του χώρου, χωρίς σταθερό τηλέφωνο!

'Εκατσα 2 φορές με ήρεμο τρόπο τζαι εμίλησα της.   Σε παρακαλώ, θελω κοινωνικες ασφαλήσεις όπως είπαμε, τζαι θέλω να με πληρώνεις στην ώρα μου τζαι φουλ για να πληρώνω το νοίκι μου. όι μισά μισά, όποτε σου αναδώξει.  Οι απαντήσεις;  yes yes ofcourse, sorry! I have been busy but i will bring tomorrow everything! yes yes.


Επερνούσαν τζαι τα αύριο τζαι οι ημέρες τζαι οι μήνες.  Οι πυροσβεστήρες απκιέρωτοι που τον αύγουστο, οι συνεργάτες απκιέρωτοι, οι προμηθευτές απκιέρωτοι τζαι εγώ μείον. Η δεύτερη υπάλληλος ήρτε κάπου τον Οκτώβρη όταν μια μέρα αποφάσισα να μεν πάω αφου η συφωνία ήταν 40 ώρες, 5 ημέρες τη βδομαδα.  Εμπενόφκεναν πολιτικοί τζαι επουλούσαμε φάτσα ενω είμαστε ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ. Επουλούσαμε φάτσα ενω δικαιώματα εν είχαμε να μιλήσουμε με να αναπνέυσουμε.  Κυπρος 2017.

'Εκαμα τζαι πωλήσεις αξίας 20,000 ευρω.  τα έξοδα ήταν ακριβώς τα μισά τζαι η συφωνία ήταν να πίασω προμήθεια.  Όταν τα εζήτησα είπε μου ότι εν 3% αντι 10 που ειπε στην αρχή.  Τζαι επίσης λαλεί μου, είναι το 3% μετά που το ΦΠΑ.  ΧΑΧΑΧΑ. Κυρία  μου ξέρουμε ότι είμαστε φτωσιοί αλλά εν τζαι είμαστε τζαι παλαβοί.  Ήθελε να μου κοψει που εμένα το ΦΠΑ. 19% ΦΠΑ εντωμεταξύ.

Σε κάποια φάση πάλε που ήταν εξαφανισμένη, έκαμα έξοδα για δικές της ευθύνες 300 ευρώ με αποδείξεις.  τζαι εζήτησα τα.  έκοψε μου ενα τσιεκκι 500 ευρώ τζαι λαλεί μου τα υπόλοιπα της προμήθειας κανονίζουμε τα.

Στο μεταξύ, ένα που τα έξοδα μας 'ηταν να πληρώσουμε μια συνεργάτη που της επούλησα 3 πραματα το καθένα που 3,000 ευρώ.  Δηλαδή επουλήθηκαν για 9,000 ευρω τζαι η μαστόρισσα έπρεπε να πληρώσει τη γενέκα 4,500 ακριβώς τα μισά.  Μετ'α που χίλια παρακάλια της γυναίκας τζαι μετά που σχεδόν 2 μήνες, η μαστορισσα έβαλε στον τραπεζικό λογαριασμό της  2,700! Καταλάβεις; 2,700! Όταν η γυναίκα ζήτησε το λόγο η απάντηση που πήρε ήταν:  it was too expensive to ship to china.

Φτάνουμε στο τέλος - άντεξε ακόμα λλίο.

2 Δεκέμβριου 2017.  Ετάραξα ούλλα τα πράματα του χώρου που τον πρώτο στο δεύτερο για να της κάμουμε ένα ηβεντ.  14 Δεκεμβρίου πάω γιατρό από πόνο στη πλάτη τζαι ζαλάδες.
Δυσκοπάθεια. Στα 24 μου. Η απάντηση της: no no i dont believe it you didnt do something a normal person couldnt do.  240 ευρω μετά και 10 φυσιοθεραπείες, και αφού τα τηλέφωνα μου δεν εσταμάτησαν να πέζουν επειδή τζίνη είναι γνωστή ότι έν απαντά τζαι δεν πληρώνει τζαι στέλλει κόσμο να μου φωνάζει εμένα για τα λάθοι της, είπα της ότι δεν μπορώ πλέον να συνεργαστούμε, ότι πρέπει να σάσω τη μέση μου τζαι ότι θα περιμένω μέχρι το τέλος του Γενάρη να πληρωθώ κοινωνικές ασφαλήσεις, μισθό και προμύθεια.

Κλείσαμε 2-3 ραντεβού να βρεθούμε να μου τα δώκει, έστησε με, πάλε εξαφανίστηκε στη Ρουμανία, μετά σε κάποια φάση έκαμε με τζαι μπλόκ - τεσπα. Είπα της θα πάω εγώ λευκωσία να τα πιάσω.  Φτάνω λευκωσία τζαι κατά εντύπωσή μου, βρίσκω την υπάλληλο τζαι ένα τσιέκκι για 5 μέρες μετά, των 500 ευρω! 500 ευρώ! Τζαι όταν της ετηλεφώνησα ξέρετε τι μου είπε; You have to understand that I got expenses to pay! Εξήγησα της ότι εντζαιν δανεικά που ζητώ αλλά τα λεφτά που εδούλεψα. τζαι μετά που επανέλαβε τζινο που μου είπε έκλεισε μου το τηλέφωνο στα μούτρα.  Έπιαννα την πίσω τζαι έκλειε μου το.


Ετηλεφώνησα σε μια γνωστή μου πολλά καλη δικηγόρο τζαι λαλεί μου: θυμήθου το επίθετό τους;

..........

Ωραία λαλεί μου.  Δέν μπορείς να κάμεις τίποτε.



Καλό ξημέρωμα τζαι καλή πενταετία. συγχαρητήρια σε τζίνους που εψήφησαν.  ζήτω η οικονομική ανάπτυξη.

(παρακαλώ σημείωσε τον ειρωνικό μου τόνο)







1 comment: