Wednesday 25 February 2015

ο τονος πας το λουβιν

καλησπερα καλησπερα. ουτε εισαγωγες ουτε ποιηματουθκια ολοησια μεσα.


οι φιλιες εν σαν το λουβι. οταν εισαι μιτσης εν σου αρεσκει αλλα μετα που μεγαλωνεις αρεσκει σου αλλα εχει καποιες μερες ακομα που εν σου αρεσκει.

το θεμα ειναι φιλε ανθρωπε. να εισαι μεσα σου καλα. σοβαρα. οτι τζαι να ειναι προχωρα. καθε μερα να προσπαθεις να ξεπερασεις τες ΔΙΚΕΣ σου ικανοτητες, κανενου αλλου. το να καθεσε να σκεφτεσε αν ο αλλος εκαμε πιο καλα που σενα η ο αλλος περνα πιο καλα που σενα η επιε ποτζι τζαι εσυ εν επιες, ειναι καθαρα κυπριακη δυστυχως νοοτροπια, αλλα επισης, εν παεις μπροστα. παεις ακομα πιο πισω.

εβρε ενα στοχο. τζαι ξεκινα για τζινο το στοχο.
στην πορεια εννα εβρεις τζαλλους στοχους αλλα τζαι δυσκολιες. συνεχισε να πολεμας. μεν μεινεις πισω. εν οπως αμαν παεις να βουρησεις. ωσπου να μπεις στην ορεξη να παεις φκενει η ψυσιη σου. μετα βουρας τζαι κουραζεσαι δρωνεις πονεις παντου επειδη εγαμησες τους πνευμονες σου που τα τσιαρα αλλα μετα οταν παεις σπιτι τζαι καμεις ενα μπανιο πως νιωθεις; σοβαρα απαντα του εαυτου σου. πως νιωθεις; εννεν τελια; ετσι τζαι με τουτο. συνεχισε τζαμε που θελεις. οτι τζαι να ερτει μπροστα σου.


περσυ η χρονια ηταν καπως, επροσπαθουσα να προσαρμοστω στην καινουρια πολη, στις καινουριες σχεσεις τζαι στες παλιες αλλα καινουρια εξαφανισμενες σχεσεις. τζαι επερναν με ουλλα πισω! οταν τωρα τα σκεφτομαι θυμωνω με τον εαυτο μου που αφηνα κατι τοσο μικρα τζαι ασημαντα πραματα να με κρατουν πισω!

τζαι εφτασα στη φαση που εν με κοφτει, τζαι οτι ερτει μπροστα μου προσπαθω να το καμνω θετικο τζαι να προχορω καθε μερα, καθε φορα με καινουριους στοχους.


το δεκεμβρη επια πισω κυπρο για λιες βδομαδες, εβρεθηκα μια ατε θκιο με κατι φιλους απλα για να το φκαλουμε που τη λιστα μας τζαι να πουμε οτι ναι εκαμαμε το, αλλα ουτε που με εκοψε. εκαμα τζινα που ηθελα να καμω, ειδα την οικογενεια μου, εφα καμποσο φαι εγεμωσα παταριες τζαι ηρτα πισω.
πιο δυνατη καθε φορα.
εν εγυρεψα ατομα που εν ωφελεσαν δαμεσα επειδη εμαθα τους οτι εν μια δαμε την αλλη αλλου τζαι εσυνεχισα καθε μερα να χτιζω πανω μου σαν ατομο, σαν πνευμα ασπουμε, σαν αρτιστας σαν χαρακτηρας.

ηρτα πισω ηβρε με μια τερααααστια τεραστια αναποθκια που μολις πριν δκιο εφτομαες εφιε. ηταν τοσο μα τοσο εντονο τουτο το πραμα ειχε να μπλεχτουν αστυνομιες τζαι ξερω γω, εμηνησκα λονδινο στο μαγειρα, ο οποιος ναι κυριες και κυριοι εμετακομισε λονδινο τζαι δουλεφκει τζαμε τζαι ετσι τωρα σχεδον καθε εφτομα αν οι καθε μερα βλεπω τον!

τεσπα με τζινη τη κουβεντα ηταν να πελλανω κανονικα. αφου ειπαν μου τζαι οι καθηγητες μου να εξαφανιστω για καμια φτομα. αλλα εν αφηκα ενα αγνωστο να επηρεασει τη ζωη μου, ετσαλακοθηκα στην αρκη αλλα μετα εφκηκα λιο πιο δυνατη τζαι πιο ωριμη.

εν ειπα σε κανενα τιποτε μονο σε τζινους που πρεπει τζαι ανανεωσα τους στοχους μου τζαι σιγα σιγα πολεμω για τζινους.
η φαση ξερεις πια ειναι; ειμαι γυρω που ατομα που εχουν στοχους τζαι ειμαι τζαι εγω σε εγρηγορση να μεν απογοητευκουμε τζαι απλα καθε μερα με θετικες σκεψεις τζαι πιστη τζαι πισμα σιγα σιγα παω.

καθε μερα κατι γινετε τζαι σιρνει με αλλα παλε προσπαθω να το δω αλλιως, που αλλη γωνια. τζαι σημερα εζητηθηκα καπως ρεστα για κατι παλια τζαι εκατσα τζαι σκεφτουμε τζαι λαλω ρε πελλε εν ειπα τιποτε αλλα γινετε πλις να πω λιο δαμε;  η φαση ειναι "ναι ναι να βρεθουμε ατε ελα ελα ζητω ααα"
τζαι μετα παεις στη θαλασσα τζαι παεις να πιαεις ποτο τζαι ερεσαι πισω τζαι εν τζαι οι τρεις αγκαλιασμενοι χαμε τζαι ειμαστε οι καλυτεροι φιλοι στο κοσμο φαση τζαι στεκουμε εγω καπως εχμ οκ γιατι με εκαλεσατε να ερτω; τζαι αλλες σιλιες φασεις ασπουμε να εισαστε παρεες τζαι να μαθενεις μετα που ενα χρονο ΚΑΤΑΛΑΘΟΣ οτι κατι επεχτηκε μεταξυ του παρεα σου τζαι μιας αλλης φιλης. σιοκ αλλα μετα λαλεις σιωπα εννα πουν μαλακιες. τζαι σιωπας τζαι περνουν τα χρονια! τζαι εν σε κοφτει οσο περνα ο τζαιρος, τζαι τζινοι απομακρινουντε τζαι καμνουν πιο στενες παρεες αλλου.  τζαι απλα φκενετε για ενα ποτο τυπικα.  τζαι ειμαστε 'φιλοι' αλλα εν ξερω τιποτε για σενα! ο τριτος τζαι ο τεταρτος ξερουν πιο πολα ασπουμε τζαι αν στειλω εγω μινημα εισαστε απασχολημενοι αλλα για αλλα πραματα εχετε χρονο; εχμ οκ ??? απλα πελεκουμεν το εν τουτη η φαση. επειδη ξερω οτι λαλεις τωρα ε παρετα τη ασχολεισαι. μα εσταματησα να ασχολουμε. τζαι οι ενενν καν για τον παστουρμα ασπουμε! πριν θκιακοσια χρονια μακαρι ναν καλα ο αθρωπος τζαμε που ειναι παμε παρακατω!

τεσπα. βαρκε. τζαι τουτες οι σκεψεις περνουν σε πισω. οκ μικρε και μεγαλε αναγνωστη; δυνατα.

εν ξερω τι αρτιστας εννα γινω, αν καμνω πιο πολλα για καλες τεχνες η για llustration εν ξερω αν θελω να ειμαι για παντα σε μια γκαλερυ η να δουλεφκω μες σε ενα μουσειο η σε ενα γραφειο. αλλα ξερω οτι εν θελω να μεινω στασιμη τζαι αν γινεται να τα ζησω ουλλα τουτα θελω πολλα. θελω να γινω 80 τζαι να λαλω τον τζαιρο που εδουλεφκα στο μουσειο του λονδινου τζαι μετα εδουλεφκα για τουτον το μαλακα τζαι ξερω γω μπλα μπλα.
αλλα εν θα με παρεις πισω.
τζαι εν οι κουβεντες μου τελευταια τζαι αν θελεις να καθαρισει το μιαλο σου τζαι να τζιμασε τζαι καλλητερα ακουμε.

οποιος θελει μινισκει οποιος θελει φεφκει. τζινος που θελει να μινει εννα το προσπαθησει. τζαι εννα το καταλαβεις τζαι εσυ οτι προσπαθει.

δεν πιεζεις οκ φιλουιν μου; εσυ στην πορεια σου. στους στοχους σου στα χομπυ σου. τζαι εν μινισκεις μονος σου μεν φοασε. ο κοσμος εν τοσο μεγααααλος τζαι τοσο διαφορετικος που οσο παραξενος νασε τζαι πιραγμενος (πιστεψε με εχω διπλωμα στο να εισαι πιραγμενος) παντα καποιος εννα ειναι τζαμε που εννα εχει την ιδια βιδα με σενα.


στο αν θα λαλεις τζινο που σκεφτεσε η να σιωπας εν εχω σωστη τζαι λαθος απαντηση. αν θα πεις τζινο που σκεφτεσε να το πεις σωστα τζαι ισια με λογικη. αν εν μπορει να σου φκει τζαι εννα σιωπησεις, σιωπα αλλα μεν το κρατας μεσα σου. πεταξε το να παει εφιε. καθε μερα παρακατω. βημα βημα. γοργα σταθερα.


αυτα αποψε για το motivational speech μας αγαπημενοι μου φιλοι, ελπιζω εστω (εξω τα αστεια) λιο να επιαες δυναμη.  υπομονη τζαι ο τροχος γυριζει αρκει να σκεφτεσαι θετικα τζαι οι μαυρες σκεψεις. τζαι το τραγουδουι ακου το. εν οτι πρεπει. εν ο τονος πας το λουβιν


No comments:

Post a Comment