Monday 4 August 2014

καμ μπακ!

εσκεφτουμουν να παρω προωρη αφηπηρετηση. λαλω, τι βρισκουν να με δκεβαζουν; εγερασα εγινηκα ενα βαρετο ατομο, ακομα τζαι εγω η ιδια βαρκουμε με.
μετα ξυπνω το πρωι σημερα που ενα μηνυμα που τον πεζουνο τζαι ελαλε μου κατι για εναν αδρωπο. λαλω τι ιπιε τουτος πρωι πρωι τζαι εφτεξα του;
μετα που εκαλοξυπνησα, εμπηκα τζαι εδκεβασα την Εγω. λαλω οπας ρε πεδκια επιαν μας οι τουρτζοι εκατσαμε πανω. μετα σκεφτομαι. οκ, μπορει να ειμαι οκ. πρεπει να καμω καμ μπακ. εν πρεπει να παρετησω. ναι αλλα γιατι τους αρεσκω; τζαι μετα εσκεφτηκα μιαν ιστορια πριν αναμισι χρονο.


υπηρχε ο παστουρμας στο spectrum μου, τζαι επια αγγλια να τον δω. αγχωμενη που ουλλα που εγινουνταν στην ιταλια μου τζαι εν προσαρμοζουμε ευκολα σε νεα περιβαλλα, εν ενεργουμουν (οπως λαλει τζαι ο θειος μου.)  τζαι ηντα τα ηθελε επηρε με τζαι εφαμεν μαχτονας. εγω επαθα 2 φορες ηδη τροφικη δηλιτιριαση που τα  μαχτονας, αλλα λαλω ντα εννα φαω λιες πατατουες τζαι ενα οκ μπεργκερ. τρωμεν, πρωτη μας μερα μαζι, να παμε σπιτι των γονιων του ξερω γω. ουλλα καλα τζαι ομορφα. ηρτε η ωρα για υπνο, λαλω να παω τουαλετα ενιωθα λιο παραξενα. το κατουρημα εφκηκε μας εμετοι, τζαι οι εμετοι εδιηρκησαν 3 ωρες! εξαντληθηκα ημουν στο πατωμα τζαι απλα εστρεφα οτι οργανο ειχα μεσα μου, εφιαν τζαι τα μαχτονας τζαι οι χολες τζαι εστρεφα χρωματα μετα τζαι ξυθκια.

μπενει η μανα του μεσα,
μετα ο παπας του,
τζινος.
εν σταματω. στρεφω βιρρα. τηλεφωνουν ασθενοφορο (τουτο εμαθα το μετα γιατι τζινη την ωρα εν εποικηνωνουσα) εν ερκεται να με πιαει γιατι εννε τοσο σοβαρο. δαμε ηταν να πεθανω που εμετους and no its not a cool way to die! τζαι εν ερκουνταν.

βαλλουν με μες το αυτοκινητο ποθκια σιερκα, νομιζω ησιε τζαι σιονια γιατι ηταν νοεμβρης κατι, τζαι διουν μου τζαι μια σικλα για να στρεφω τζιμεσα τζαι επιαμε νοσοκομειο.
ειδαν με τζαμε οπως ημουν οπως την ετοιμοθανατη, εβαλαν με ολοησια μεσα τζαι εμπηξαν μου ορρους. ηρτε τζαι ενα μιτσικουρι νοσοκομουιν να μου φκαλει αιμα, εθωρουν τον τζαμε που ετρεμε λαλω εν πειραζει αηστον στη φαση που ειμαι τωρα εν πρεπει να σπαταλω ενεργεια να θυμωνω.

οσο μαστουρωμενη τζαι ετοιμοθανατη τζαι να ημουν, ο μιτσης επερνε πολλυ ωρα που πανω μου. λαλω να γυρισω να δω τι γινεται.
γυριζω.
ΓΙΕΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ! ΜΑ ΠΑΝΤΟΥ!
πας την μπλε ξωπλατη νυχτικια μου,
πας το κρεβατι,
ΧΑΜΕ!
πας τα σιερκα μου, τα σιερκα του παντου παντου!
αρα επεθανησκα που εμετο τζαι αιμορραγια.
χμ, καπως γινεται καλλυτερος ο θανατος μου.


ερκουνται ξερω γω σαζουν με κλιουν μου τα γιεματα φκαλουν μου αιμα κανονικα τζαι μετα λαλουν μου, εν ενεργησε καθολου α; λαλω τους οι εχει κανενα μηνα.
εβαλαν μου κατι μες τον ορρο μου ξερω γω. μετα που λιο, με ετοιμοθανατη φωνη λαλω του παστουρμα: θελω τουαλετα.

ερκουνται φερνουν μου μια ΚΑΡΕΚΛΑ να κατσω πανω τζαι να σιεσω τζαμε! ΜΑ ΣΟΒΑΡΟΜΙΛΑΤΕ!!!????? ΔΑΜΕ ΕΧΩ ΝΑ ΣΙΕΣΩ ΕΝΑ ΜΗΝΑ! ΤΖΑΙ ΕΝΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙ Η ΚΑΡΕΚΛΑ!?? ΤΖΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟ! ΗΤΑΝ ΤΖΑΙ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΤΖΑΙ Ο ΠΑΣΤΟΥΡΜΑΣ ΤΖΑΙ Η ΜΑΜΑ ΤΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ! ΜΑ ΡΕ ΕΙΣΑΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ!!!!

λαλω οκ εν θα σιεσω εννα πεθανω που εμετους, αιμορραγια τζαι κακκα εξπλοσιον στο στομαχη μου. τουλαχιστο κανενας εν επεθανε ως τωρα ετσι, εννα ειμαι κκουλ τζαι πρωτοτυπη.

συνεχιζει ο πονος τζαι λαλω οκ εν παει εβρετε μου τουαλετα τζαι εννα παω τουαλετα στο βουννο να πατε!
σηκωνουμε, ισια που επερπατουν ρε πεδκια σοβαρα! ακομα τωρα που το σκεφτομαι πιανει με η καρδια μου. σηκωνουμε με την ξωπλατη μπλε ποδκια, πιαννω τον καθηστερημενο τον ορρο μου, τζαι κοφκο στρατες να εβρω τουαλετα. ο παστουρμας που πισω μου! οι λαλω του φιε! εννα σιεσω πομπα! ΦΙΕ!

Παστουρμας :οι εν θα σε αφηκω να φυρτεις μες την τουαλετα παλε!
Χιονονιφαδα: ΦΙΕ λαλω σου!!!


επηρε με ως την τουαλετα λαλω του οκ τωρα βουρα μα το θεο μεν σταθεις ποξω!

εν επρολαβα να κλεισω την πορτα τζαι να κατεβασω το παντελονι μου ΗΡΤΕ ΕΝΑΣ ΧΕΙΜΑΡΡΟΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΤΣΟΥΝΑΜΙ!


εν θα συνεχισω να λαλω λεπτομεριες.. μετα που μια νυχτα στο νοσοκομειο, ηβρα λιη ενεργεια τζαι επηραν με πισω στο σπιτι του παστουρμα. ημουν στο κρεβατι συνεχεια για 2-3 μερες. (ναι ηθελα να πεθανω που την αντροπη μου μεν νομιζεις οτι ειμαι καμια ξεντιαντροπη. σοβαρα εν ηθελα ποττε να τους ξαναδω μες τα μαθκια)

μετα που λιες μερες που εγιανα, ηταν καιρος μου να σηκωστω τζαι να καμω μπανιο. βοηθα με ο παστουρμας να σηκωστω...

ΠΑΣΤΟΥΡΜΑΣ: μα τι εν τζινο πας το παντελονι σου;


τζαι τζαμε κυριες και κυριοι επεθανα οι που εμετους, αιμορραγια τζαι εξπλοσιον, επεθανα που την αντρωπη μου, επεθανα που την γαμημενη την τυχη μου επεθανα που μεσα μου τζαι πλεον εν ειμαι ξανα η ιδια ΓΥΝΑΙΚΑ που ημουν παλια.

 (ναι πας το παντελονι μου ηταν υπολημματα των σουρτων μου, αφου εν εκαταλαβες ειπα σου το περιληπτικα)


μετα που λιους μηνες, ο παστουρμας και εγω χωρισαμε φιλικα και αποφασισαμε να παραμεινουμε φιλοι. ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΣΙΑΝΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΞΑΝΑΔΕΙ!

αυτααα. ωραιο καμ μπακ ε;

φιλια τζαι αγκαλιες, σοβαρα τωρα, αι λαβ γιου. 

4 comments:

  1. Μεν το σκέφτεσαι σιορ! Shit happens!!! :ζ

    ReplyDelete
  2. ε τελικά τι εν τούτο με τον άδρωπο σιόρ;

    ReplyDelete
  3. εξαιρετικο.
    κυλιόμουν κάτω!
    μου 'χει συμβεί κάτι παρόμοι, είναι όντως προτιμότερο να πεθάνεις από ντροπή σε τέτοιες περιπτώσεις.

    ReplyDelete
  4. μα τι δυναμικό καμ μπακ,
    εκρηκτικό μπορώ να πω

    εφύρτηκα

    ReplyDelete