Thursday 26 February 2015

new project brief

μπηκαμε οφισιαλυ τελικη ευθεια σημερα με το launch του καινουριου μας και τελευτεου προτζεκτ της χρονιας.

εν χωρισμενο σε δυο μερη το πρωτο πρεπει να εβρω καποιον πελατη να του καμω δουλεια - θεματα illustration stop motion κανενα ποστερ ισως, πινακα, βιβλιο η οτι αλλο θελει ο πελατης - η αν δεν εβρουμε πελατη πρεπει να παμε για placement τζαι το δευτερο μερος ειναι να μπουμε σε μια ομαδα τζαι να δημιουργησουμε ενα zine   για οπιοδηποτε θεμα που εν ειναι τοσο πολλα εξω στο μαρκετ. μεσα που την ομαδα πρεπει να γινουν ηγετικοι ρολοι, να δημιουργησει ο καθενας ενα μερος του περιοδικου τζαι ξερω γω κουβεντες.

ημουν αρκετα τυχερη πριν ακριβως μια βδομαδα ενας ξαδερφος που την Βοστωνη ειδε τη δουλεια μου τζαι θελει με να του καμω ενα illustration για μια εμπειρια του που ειχε μεγαλωνοντας σε εβραικη οικογενεια. που εν παρα παρα πολλα κουλ φαση γιατι εν εχει καμια σχεση με τεχνη αλλα ειδε τη δουλεια μουτ ζαι αρεσε του τζαι ζητησε μου να το καμω τουτο αν εχω χρονο τζαι λαλω του ηρτες στην καταλληλη ωρα εισαι ο πρωτος μου οφισιαλ πελατης. ζαι ετσι ξεκινω δυνατα τζαμε.

το πασχα αφου εννα μεινω πανω θελω πολλα να εβρω τζαι μια δουλεια σε κανενα γραφειο ετσι ωστε να πιαω τζαλλη εμπειρια τζαι στον κλαδο τουτο ιδικα πεζουν ρολο πιους ξερεις τζαι ποσους ξερεις ετσι οσο πιο πολλη κοσμο γνωρισω τοσο το καλλυτερο.

Πριν τα χριστουγεννα ειχα ξεκινησει εθελοντικα να πιενω σε μια γκαλερυ δαμε στο χορκον τζαι σιγα σιγα επροσφερε μου δουλεια τζαμε τζαι τωρα ειμαι student ambassador για το Γκαλλερυ τζαι πλερωνουμε. εν πολλα καλα λεφτα αλλα δυστιχως μονο 3-4 ωρες την εβδομαδα ειναι ετσι εν ποσονουντε πολλα λεφτα αλλα κατι ειναι εν υπεροχη ατμοσφαιρα ασπουμε δε την τελευταια εκθεση.


Εμιλησα τζαι με μια σαν τη συμβουλο του πανεπιστημιου τζαι ειπε μου οτι ισως εχει μια γκαλερυ για μενα στο Καμντεν για το καλοκαιρι τζια να πιασω τζαι μια παρτ-ταημ δουλεια τζαι εφιξαριστηκε τζαι το καλοτζαιρι μου.

τουτο που σου λαλω μπροστα τζαι μονο μπροστα. 

εκαμα τζαι κατι βανακια δοκιμαζοντας screen printing  σκεφτομαι να τα καμω καρτουες απλα για να μεν μεινουν μονα τους πανω στο ραφι εν κριμα τζαι να παν σε κανενα καλο χαρουμενο σπιτουι. 



τεσπα 

ηρτα σπιτι εκαμα το φαην μου, επεζε συνεχεια ο συναγερμος για τη φωθκια γιατι καταλαθος επια να κρουσω το φαην μου αλλα εκαταφερα τζαι εσιωπισα το τζαι τωρα ολοησια δουλεια ημεηλς μπλα μπλα. 

τζαι στο περιθωριο φυσικα πεζει τουτος ο ΘΕΟΣ. ξερω εν ποουλλα τζαι μπαη τζαι γκει αλλα στα ονειρα μου γουσταρει με τζαι μενα. 3 εβδομαδες ακριβως που αυριο εννα παμε να τον δουμε λαιβ με τα πεθκια. ανυπομονω πολλα πολλα πολλα πολλα πολλα!



αυταααα. εφκαλε τζαι λιο φως σημερα τζαι εν ωραια αν και ακομα ειναι κρυαδα. ειμαι σπιτι με ζακεττα πασια τζαι σιαρπα τζαι αλλο λιο εννα βαλω τζαι καππελιν.  


ελπιζω να εισαι τζαι εσυ καλα. 
Υ.Γ.  (εν ετσι που λαλεις υστερογραφο;)  εψες εσκεφτουμουν την νταγκερ.
αη μις γιου.



αυτα. 




1 comment:

  1. Μπιούτι-φουλ! Καλή επιτυχία!

    ReplyDelete