Sunday 4 March 2012

you dont know me

http://www.youtube.com/watch?v=4AhpoqTkuwY&list=PL59CEE403B1FB971B&feature=mh_lolz


κυριακη.
η αγαπημενη μου μερα της βδομαδας.
αγαπω τις κυριακες.
το σπιτι εν ησυχο.
εν εχει τσακκωμους, φωνες, πιατα να σπαζουν, γυαλια.. ουλλοι ειμαστε ησυχοι. εν σαννα τζαι πιανουμε αδεια που τα κλαματα τζαι τες παουρκες.
μινισκω στο κρεβατι οσο πιο πολλα γινεται τζαι εν τελια, επειδη απλα αννοιω τα ματια μου τζαι μινισκω τζαμε.
αννοιω τες κουρτινες τζαι βλεπω εξω που το κρεβατι μου.
ο ηλιος φωτιζει το δωματιο μου.
ο δρομος εν ησυχος.
ουλλα σε αργη κινηση.


τα πρωινα των κυριακων ειμαι μονη μου σπιτι.
ξυπνω, τεμπελιαζω για λιο τζαι μετα καμνω το πιο αργο μπανιο του κοσμου. φκενω εξω με την πετσετα χωρις να με νοιαζει αν θα βουρισω για να μεν με δει ο αρφος μου η ο παπας μου..

κυριακη μεσημερι.
 παντα εν ωραια τα κυριακατικα γευματα. μουσκομιριζει ουλλο το σπιτι. τρωμε ησυχα τζαι μετα εξαφανιζεται ο καθενας στον κοσμο του. αλλα σε αργη κινηση. τσαουι, μπισκοτουιν, η τηλεοραση ανοιχτη, το ραδιο στην κουζινα ανοιχτο.
η αρφη μου μπενοφκαινει μες το σπιτι. ακουεις την πορτα.
η μαμμα μου θωρει τηλεοραση - ταινια. εν βουρα να προλαβει κατι.
ο παπας μου.. ο παπας μου εν σπιτι. τζαι εστω τζαι αν τζιματε σχεδον ουλλη μερα την κυριακη. παλε
εν σπιτι.

αγαπω τις κυριακες.
οταν απογευματιζει, ειτε εννα κατσω να δω καμια ταινια, να διαβασω κανενα βιβλιο, η εννα παω για καφε κατω με τους φιλους μου.
αγαπω τις κυριακες.
αγαπω τους κυριακατικους καφεδες που απλα καθεσαι τζαι χαζευεις..
αγαπω τις κυριακες με τους φιλους μου..

τζαι ουλλοι κατεβαινουν κατω, να ξεσπασουν που τη ρουτινα..
θωρεις μωρα ΠΑΝΤΟΥ ΑΜΑΝΑΜΟΥ ΑΑΑ, αλλα εν ωραια. καταλαβουν τζαι τζινα οτι οι κυριακες εν διαφορετικες.

ηξερες οτι αγαπω τις κυριακες;
τζαι οτι παρολο που καθε μερα σκοτωνουμαστε με τους δικους μου, τις κυριακες εν ησυχα;
τζαι οτι θα ηθελα μια κυριακη να παμε σε ενα χοραφι τζαι να κατσουμε τζαι να καμουμε πικ νικ;
τζαι να μεινουμε τζαμε ως την νυχτα
τζαι να μεν βουρουμε να παμε καπου αλλου..
τζαι απλα να ξαπλωνουμε στο πρασινο χωρις να μιλουμε, απλα να θωρουμε τα συννεφα τζαι να φκαλλουμε ιστοριουες σαν τα μωρα.

..


το τραγουδι εν εχει λογια.
αλλα με την μουσικη του λαλει τα ουλλα.
εν με ξερεις.

τζαι εν κριμα..
επειδη αρκεψα τζαι σκεφτομαι οτι ουτε εγω θελω να με μαθεις.
πληγωνει με η αναγκη μου να με μαθεις.
τζαι η κυριακη ετελιωσε.
ακομα εν εδκεβασα τζαι εν εχω ορεξη να θκεβασω.
συνεχιζω τζαι ονειρευκουμαι την τελια κυριακη..

μια μερα του καποτε, καπου, μαζι σου.


με αγαπη,
η κορη σου
η αρφη σου
η φιλη σου..





No comments:

Post a Comment