Saturday 12 January 2013

in desperate need of..

θελω να μαθω να μεν ελπιζω. μπορεις να μου μαθεις;
θελω να μαθω να μεν ενθουσιαζομε με μια ταινια τζαι να περιμενω να γινει τζαι μενα η ζωη μου ετσι.
θελω να μαθω τζαι να το εμπεδωσω καλα στο νου μου οτι η ταινια διαρκει μονο 2 ωρες. η ζωη μου διαρκει προς το παρον 20 ΧΡΟΝΙΑ τζαι παμε κομα. αρα μπορει   εν θα εχω χαπι εντινγκ επειδη πολυ απλα στην πραγματικη ζωη σε τζινη που διαρκει 80 χρονια περιπου εν υπαρχει. το εντινγκ του αθρωπου του αληθινου, τζαι όι του ηθοποιου, ειναι ο θανατος, τζαι ο πονος τζαι ισως ενα χαμογελο πριν το goodbye που λαλουν τζαι οι εγγλεζοι.

θελω να μαθω οτι μπορει τζαι να καμνω λαθος τωρα. τζαι στο τελος εννα ειμαι μονη μου εν θα ειμαι μαζι του  με καποιον/ καποια ατομα. βασικα τουτο θελω να το ξαναμαθω. επειδη καποτε εξερα το. τζαι ημουν σιουρη. οτι τζινα τα ρομαντικα τζαι τα μαγικα που ακουμε στην πραγματικη ζωη εν η εξαιρεση τζαι δειχνουν μας τα στις ταινιες για να ελπιζουμε για κατι παραπανω (για ατομα που εχουν το δικο μου νου) ή απλα για να περνα η ώρα (για ατομα που εχουν σκεπτικο οπως του πεζουνου)
ηξερα το τζαι ημουν καλα. εν ελπιζα για τιποτε παραπανω τζαι εν ηθελα ουτε καν το λιο. αρεσκε μου, ημουν βολεμενη στα ονειρα που εκαμνα μιας καριερας σαν αρτιστας τζαι οπου με φκαλει, μιας ζωης μεσα στην μοναξια αλλα χαρουμενη, χωρις εννοιες χωρις την ιδεα οτι ισως να κουβαλω ακομα ενα ατομο μαζι μου, ή οτι τζινο το ατομο μπορει να με κρατησει πισω.

τωρα; τωρα εξυμαθα. τωρα εσυνηθησα δαμε. σε τουτο. τζαι θελω τζαλλο. φοουμαι οτι εννα τελειωσει τζαι εν θελω. τζαι πως παω μετα πισω σε τζινο που ημουν, στην βολεμενη χαρουμενη μοναξια; αφου ανοιξα σου ρε αθρωπε την πορτα.. που ηταν τοσο τζαιρο ομορφα κλεισμενη. τωρα γιατι ναν μισ'ανοικτη; γιατι να αναρωτιεμαι αν την αφηκες μισ'ανοικτη επειδη σκεφτεσαι να φιεις ή να την κλεισεις για τα καλα;


παρασυρτικο επεισης στην παρανοια της πραγματικοτητας τζαι της ψευδαισθησης ειναι και το πανεμορφο τραγουδι της δημητρας γαλανη το Αν. τζαι μετα never let me go απο florence and the machine, all i want - kodaline, true love waits απο radiohead και παει λεγοντας η λιστα απο τα τραγουδια που αφηνουν τα ονειρα μου να αναδυπλωνονται σε πεδιαδες με ενα μικρο σπιτουι μεσα κοτουες, μικρη φαρμουα λαχανικα τζαι εγω τζαι εσυ. ελα παμεεεεε. το κρυολογημα κτυπησε κατακεφαλα. (σας παρακαλω μεν με κρινετε....)

2 comments:

  1. χαι. εσιες καθε δικαιωμα να εισαι ευτυχισμενη! γιατι πρεπει να νιωθεις ασιημα τζιε τυψεις επειδη ετζισης για λλιο την ευτυχια! τουτο που θωρεις στες ταινιες εν σημαινει οτι εν το δικαιουσαι, απλα με ξεχνας οτι στες ταινιες πεφτουν οι τιτλοι τελους οταν ευτυχησουν ουλλοι. η ευτυχια ομως εν στιγμες τζιε παει τζιε ερκεται. τζιε οταν φυει να σαι χαπι που την εζησες γιατι εν την ζουν ουλλοι. ατε γεια!

    ReplyDelete
  2. E, προσπαθώ χρυσή μου! Αλλά αφού νευριάζεις συνέχεια! ΕΝ ΔΥΣΚΟΛΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΜΟΥ! ΘΕΛΕΙ ΧΡΟΝΟ ΤΖΕ ΥΠΟΜΟΝΗ! :Ρ

    ReplyDelete