Saturday 28 September 2013

αγαπημενη μου σικρετ αππικα-αππαρα χαχα τερκαζει, αππικα αππαρα

αγαπημενη μου αζιμουθ, δεν σε ξεχασα! καποια τεχνικα προβληματα αλλα τωρα ουλλα καλα.

οκ πρωτη μου φορα στο παιχνιδι, τζαι αρεσκει μου:)
ειχα το προνομιο κυριες και κυριοι..

παμ παμ παμμ ΑΖΙΜΟΥΘ ολε!



1: πιοιος ειναι (ο Σιγανίδης) τζαι τι σε εκαμε να κοψεις εισητιριο να παεις να τον δεις αφου 
ακουετε λιο φοιτσιαρικος; 


Ο Σιγανίδης εν ένας γνωστός καλαμαράς συνθέτης που από ότι άκουσα τζιαι εγιώ εν πολλά ενδιαφέρον η μουσική του. Συνδυάζει τζαζ με παραδοσιακή μουσική τζιαι ηχογραφημένους ήχους. Παραπάνω επήα που περιέργεια τζιαι όι γιατί τον εγνώριζα (κάμνω το συχνά πυκνά τούτο). Ήξερα πως εν μέλος των Χειμερινών Κολυμβητών, πως συνεργάζεται με τον Αλκίνοο, τον Μάλαμα τζιαι πως θα έπαιζεν μαζί του τζίνη την νύκταν ο Μουμτζής (Λουβάνα δίσκοι). Ήθελα να πάω να δω τζιαι παράσταση στο αρχοντικό Αξιοθέα (που πραγματικά ότι τζιαι να πάεις να δεις τζιαμέ αξίζει). Ήταν τζιαι φτηνό το εισιτήριο (10 το κανονικό, 5 το φοιτητικό!). Ε ποτζί ποδά εκουρτίστηκα τζιαι επήα. Ντάξει... εν ήταν τζιαι χάσιμο χρόνου. Κάτι έμαθα πάλε. Μπορώ να σου πω πως θα εξαναπήεννα να τον δω, φτάνει να μεν έσιει έτσι σίριαλ πάλε!

2. λινκ που το αγαπημενο σου ‘τραγουδι΄ποιηση τι λοετε τουτος
Ε εν έχω τζιαι αγαπημένο τραούδιν που τον Σιγανίδη αλλά μπορώ να σου πω πως τούτο http://www.youtube.com/watch?v=-KPjMuAJNGM είναι ένα από τα τραγούδια του που αντιπροσωπεύει σε μεγάλο βαθμό το είδος της μουσικής του.

( interestinggg....ντα ο αλκινοος εν τελιος ο ευλοημενος <3)

3. δυστιχως εν σε θκεβαζα που παντα, ειμαι λιο καινουρια στην μπλογκοσφαιρα, 

για αυτο, τι εσπουδασες, τι μεταπτυχιακο καμνεις τωρα αγαπητη μου αζιμουθ;


Μα τι εν τούτα που με ρωτάς τωρά? Το επάγγελμα μου εν η μισή μου ταυτότητα! :p Θα σου πω απλά πως είμαι απόφοιτη πολυτεχνικής σχολής τζιαι άρκεψα μεταπτυχιακό σε θέματα τεχνολογίας, ενέργειας και αειφορίας (έτσι γενικά γενικά!).
( μπαμ μπαμ μπαμμμ αρα εισαι διασημη, τζαι επιασα σου συνεντευξη ομαηγκοντ ομαηγκοντ. αγχωθηκα τωρα.. εισαι υπουργος; εν ξερω τι σημαινει αειφορια. εννα το καμω γκουγκλ) 


4. τι ηθελες να γινεις οταν ησουν μικρη;
Κλασσικά τραγουδίστρια! Αθυμούμαι που άμαν έβρισκα ευκαιρία τζιαι ήμουν μόνη μου σπίτι έβαλλα ττάππο το ράδιο τζιαιεπαούριζα ετραγουδούσα-εχόρευκα! Μετά που λίο έρκετουν η γιαγιά μου -που εμείνισκεν 2 σπίθκια παρακάτω μας- να δει αν έπαθα τίποτε που εφωνάζα έτσι σαν την πελλή! Ήταν το όνειρο μου να φτάσω την Βίσση τζιαι να αλλάσω χρώμα στα μαλλιά μου κάθε μήνα. Ετραουδούσα κυρίως Βίσση. Άρεσκεν μου τότες. Έκαμνα τζιαι συλλογή τα cd της (έχω καμιάν 20αριά για δώρισμαν αν ενδιαφέρεται κανένας)! Ε μετά εν με εβάλλαν σόλο στις γιορτές του σχολείου -μόνο στη χορωδία- τζιαι επαρετήθηκα από το όνειρο. Τζιαι να σκεφτείς πως είχα όλα τα προσόντα... :p

( haha respect :p)

5. και αυτη η ερωτησης με φερνει στην επομενη μου ερωτηση: γιατι αζιμουθ,
απο που, ιστορια κτλ
Εεε... εν έσιει τζιαι πολλήν λογική που πίσω. Εσκέφτουμουν που τζιαιρό να κάμω μπλοκ τζιαι εν έβρισκα παρατσούκλιν. Ώσπου μια μέρα που ήμουν σε ένα σεμινάριο για την ενεργειακή απόδοση κτιρίων ο τύπος που μας εμιλούσεν εσυνάφερεν μας το αζιμούθιο τζιαι έκαμεν μου κλικ. Πρώτα άρεσεν μου σαν λέξη (ακούεται ωραία νομίζω έννεν?). Τζιαι μετά έμαθα πως αζιμούθιο είναι μία από τις γωνιές που χρειάζεται για να καθοριστεί μια οποιαδήποτε θέση στον πλανήτη μας. Εμένα η θέση μου ελπίζω να εν πάντα στην Κύπρο. Γι΄ αυτό τζιαι το azimuthcy!  

( :Ο απλα ΓΟΥΑΟΥ)

6.  ειμαι πολλα περιφανη για σενα που αρχισες εθελοντικο πραμα. πως τα παει; 

Πάει πολλά πολλά πολλά καλά! Είναι όπως το επερίμενα! Εγνώρισα νέα άτομα τζιαι νέα πράγματα. Πρόκειται για την καταγραφή ολόκληρης της συλλογής ενός ιδρύματος το οποίο θα έχει δική του στέγη σε λίο τζιαιρό. Καταγράφουμε από ιστορικά αντικείμενα μέχρι ιστορικά αρχεία που έχουν σχέση με την Κύπρο. Μέσα που τούτη την διαδικασία έμαθα πάρα πολλά πράματα για την ιστορία της χώρας μου. Ακόμα τζιαι τα βασικά. Για παράδειγμα εντράπηκα όταν ανακάλυψα πως δεν ήξερα για την ύπαρξη των τυχών της Αμμοχώστου! Ειδικά πάνω στο θέμα των κατεχομένων εκατάλαβα πως εν έχω ιδέα για τους τόπους μας ποτζί. Τζιαι οι παραπάνω Κυπραίοι της ηλικίας μου δηλαδή στην ίδια κατάσταση με εμένα είναι νομίζω. Μόνο τα εξώφυλλα των τετραδίων του δημοτικού θυμούμαστε. Αφού δεν ξέρουμε τι είναι τα κατεχόμενα πώς θα τα διεκδικήσουμε?

( :Ο ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΓΟΥΑΑΟΥ. θελω τζαι εγω.. τελιο. οταν ανοιξει πε μας πλις!)

7. φενεται μου οτι εισαι πολυταξιδο ατομο. Σε ποιες χωρες επιες ως τωρα;
Πολυτάξιδο? Τζιαι σκέφτου πως ακόμα εν επήα Θιβέτ! :p
Προς το παρών επήα ως δαμέ στες γειτονιές μας (γιατί ως τζιαμέ βαστά η πούγκα μου τζιαι γιατί ως τζιαμέ επίσης πετά η RyanAir) : Ελλάδα, Τσεχία, Ιταλία, Ελβετία, Ισπανία, Ρουμανία, Ουγκαρία, Αυστρία... α τζιαι Πάφο! Τζιαι ναι! Είμαι Κυπραία τζιαι ακόμα να πάω Λονδίνο ή Άμστρερνταμ!

8.  στο ποστ σου μικρες στιγμες ειπες οτι επιες σε ενα οδειο τζαι ετοιμασες το 

οργανο. Τι πεζεις;


Κλασσική κιθάρα. Έφτασα πριν την ανωτέρα Α τζιαι εσταμάτησα φέτος. Εβαρέθηκα την λίο για να σου πω την αλήθκεια τζιαι επίσης εν ακριβά τα δίδακτρα τα ευλοημένα.
9. εσυ τι ειδος φεστιβαλλιστριας εισαι;
Είμαι ποτζίνες που πονούν εύκολα την μέση τους που το πολύ στασίδι, τσουλοκάθουνται μες το πατώσε-πατάς-με πλήθος για να ξεκουραστούν τζιαι βλέπουν τον μπροστινό τους να κατουρά μέσα σε ένα ποτήρι τζιαι να τα σιωνώνει χαμέ! ΓιαξX3!

(στην αρκη εχαμογελουν τζαι μετα που θκεβαζω τζινο με τα πισσια, γιαξ εμετος! ααααα)

10. φενεσαι μου πολλα δυναμικη. αν ειχες μια υπερδυναμη, τι θα ηταν τζαι γιατι;
Ούτε δυναμική είμαι. Έχω πρόβλημα αυτοπεποίθησης, αλλά όχι αυτοεκτίμησης. Ώρες ώρες άμα βιάζομαι, είμαι κολλημένη πας τα φώτα τζιαι τα αυτοκίνητα εν ταράσσουν θέλω να φκάλω φτερά έστω τζιαι ξεπουπουλιασμένης όρνιθας τζιαι να πετάσω!

11. 5 αγαπημενα σου τραγουδια of all times.

Αμάνα μου τζιαι δυσκολεύκεις με πολλά τωρά! Θα κάμω μια προσπάθεια όμως για εσένα εξαιρετικά! Γενικά να σου πω πως με γοητεύουν τα κλαψιάρικα, μελαγχολικά, καταθλιπτικά και παραπονιάρικα τραούθκια (όπως τζιαι οι ταινίες). Θα περιοριστώ στην ελληνική δισκογραφία γιατί αν πιάω τα ξένα πεεε... Εν να χάσω το ντετλάιν της Πρας. Είσαι έτοιμη για να σύρουμεν μαζί ένα γερό κλάμα? Κααααιιιιιι πάμεν!

1.    Διάφανα Κρίνα – Μικρές αλήθειες / http://www.youtube.com/watch?v=fLJAXie5Clo
Για το νούμερο ένα ήμουν σίουρη. Εκστασιάζει με τούτο το τραγούδιν! Μα πόθεν να αρκέψω?
Στίχος? Ποίηση!
Ερμηνεία που τον Ανεστόπουλο? Συγκλονιστική!
Μελωδία? Τζιλά σιερούι-σιερούι με τον στίχο!
Ενορχήστρωση? Δαμέ πεθαίνω! Τζίνη η τρομπέτα στο τέλος ασπούμεν είναι μία απογείωση!
Ένηξερω... Αρέσκουν μου πολλά από τα τραούθκια των Κρίνων αλλά τούτο ρε παιδί μου προκαλεί μου μια ψυχική ανάταση! Πως το λεν  τέλος πάντων?  Είναι ένα θκιαμάντι για εμένα!

2.    Μητροπάνος – Δυό νύχτες, αλίμονο / http://www.youtube.com/watch?v=qBmWAvXnkF8
Ανατρισιάζω με τούτο το τραγούδι. Νομίζω ένεν του Μητροπάνου αλλά εν μπορώ να φανταστώ άλλη φωνή να αποδίδει καλύτερα τούτο ούλο το συναίσθημα τζιαι το νόημα.

3.    Όμορφη πόλη – Μίκης Θεωδοράκης / http://www.youtube.com/watch?v=jNRd-cHLvvc
Μα τι όμορφη μελωδία τζιαι πόση ευαισθησία περικλείει! Τζιαι ο ελληνικός στίχος εν ωραίος αλλά αρέσκει μου πολλά η ερμηνεία της Πιάφ γι’ αυτό έβαλα τούτο το λινκ.

4.    Έχω ανάγκη – Βασίλης Παπακωνσταντίνου / http://www.youtube.com/watch?v=-Ki-SCanwoA
Παλιός καλός Παπακωνσταντίνου! Υπέροχο τραούδιν τζιαι τούτο από όλες τις απόψεις. Τζιαι τούτος ο στίχος του πιάνει σε, φακκά σε χαμέ τζιαι αφήνει σε τζιαμέ να σπαρταράς...

5.    Πεχλιβάνης – Θανάσης Παπακωνσταντίνου / http://www.youtube.com/watch?v=vmcPDi_W0BU
Τι να πω για τον Θανασάκη τωρά? Λατρεύω τον. Νιώθω πως επανέφερε στο ελληνικό τραγούδι την ελληνικότητα που του έλειπε. Τούτο το  τραούδιν αν τζιαι εν που τα γνωστά του, που το εκάμαν τζιαι σουξέ μερικοί, έσιει τεράστια αξία για εμένα. 

<3


ευχαριστω σε πολλα πολλα για το χρονο σου τζαι απολογουμαι που εν ηταν πιο δημιουργικες οι ερωτησεις μου. ελπιζω να μεν σε κουρασα τζαι να εβαρεθηκες.
φιλουθκια πολλα κυρια υπουργε 
(καμε χαζη να εισαι τωρα.. οκ αν εισαι σας ζητω συγνωμη και σας σεβομαι. τζαι καμε χαζη τζινη η λεξη αεισγορια πως ειναι να μεν εχει να καμει με υπουργια τζαι να γινισκουμε ακομα πιο ρεζιλι. παντως εισαι κκουλ υπουργινα. :)

3 comments:

  1. Α ευτιχος επειδη ένιωθα τζε ασσημα που άρκισα λίγες ωρουλες :Ρ με εσωσες

    ReplyDelete
  2. τούτο το αζιμούθιο εν λέξη που λαλεί ο παπάς μου ράντομλι. έθελα τζι εγώ να μάθω γιατί το όνομα! κουλ!

    ReplyDelete
  3. Θα σε στεναχωρήσω μικρή μου Χιονονυφάδα... Δεν είμαι υπουργός, είμαι μηχανικός! (ακόμα :p)

    ReplyDelete