Wednesday 12 February 2014

you were fucked up by the blade

Αργη τεταρτη


εμεινα σπιτι τζαι απλα ακουα πανεμορφη μουσικη τζαι εσκεφτουμουν ποσο ταλεντο εχουν καπιοι ανθρωποι τζαι ποσο πολλα τους αξιζει ουλλη τζινη η ευτιχια που νιωθεις οταν καμνεις κατι που αγαπας. τζαι φαντασου να το καμνεις συνεχεια!

λατρεφκω τον μαγειρα μου που ξερει τι θελει τζαι αγαπα τζινο που καμνει. συνεχεια θωρει βιντεο, θκεβαζει για την μαγειρικη του, καμνει, ψαχνει, εν καθεται ενα τοπο!

αγαπω την μουσικη, τζαι την τεχνη τζαι τα βιβλια τζαι τον μαγειρα μου τζαι τη ζωη καποιες φορες οταν μου φερνει κατι λουλουδενιες μερες..

εθωρουν μπορει για 5 ωρες χωρις υπερβολη βιντεο στο γιουντουμπ που ακροασεις, που λαηβ, που καλλιτεχνες που θωρεις το, ακουεις το οτι γαμω το ζουν για τζινο!


αργη τεταρτη.
ηρτα τη δευτερα πισω που ενα τετραημερο με τον μαγειρα μου. τι ομορφα που ηταν. επηρε με γαλλια, επηρε με ποτζι επηρε με πολλα, εν με αφηκε λεπτο!

αργη τεταρτη..
εν ειχα τιποτε να καμω, τιποτε να βουρησω τιποτε να αγχωθω. ηταν παρεξενα. τζαι ειπα να ζωγραφισω λιο.. εκαμα ενα σκιτσο λιο παρανοικο, θελει η Σ να της καμω ενα πινακα. τζαι θελω πολλα να της το καμω. εν θελω να το αμελησω.

ειχε ατυχημα την προηγουμενη βδομαδα. οπως ηταν σταματημενη σε μια διαβαση, μπροστα της 3 αυτοκινητα, ηρτε ενα βαν τζαι εδωκεν της την τζαι μετα πισω που το βαν ακομα ενα αυτοκινητο! εσπασαν ουλλα τα γιαλια ετρεχαν τα αιματα της αλλα ευτιχως θεε μου εν επαθε τιποτε σοβαρο. ευτιχως. τι αλλο να παθεις καρκια μου; γυριζει μου που ειμαι μακρια. μαλλν εννα παω πασχα. εννα παει τζαι ο μαγειρας τζαι θελω να ειμαι με την οικογενεια μου. τον μαγειρα μου τζαι την Σ μου την αρφη μου το γεμα μου..

πριν πεθανει ο παπας της ειπε της οτι ειμαι τζαι εγω κορη του. γαμω το εν φεφκει που το νου μου.


αργη τεταρτη.
εχει τζαιρο να κατσω στο λαπ τοπ μου τζαι να γραψω.
αρκεψα τζαι παω σε ψυχολογο...θελω να πω καποια πραματα που εν βρισκω λυση.
την πρωτη μερα, εκλεα εκλεα εκλεα ετρεχαν οι μυξες μου τζι γυριζω να πιασω χαρτομαντηλο, τζαι γυριζω πανω του τζαι θωρω τον τζαι εκλεε τζαι τζινος! οχι κυριε Νταβιντ μου εν γινεται σε παρακαλω να κλεεις τζαι εσυ!

θελω να γινω ζωγραφος, θελω να γινω τραγουδιστρια με μια κιθαρα στο σιερι, θελω να καμνω χαρουμενο το μαγειρα μου τζαι τους φιλους μου θελω να εχω οικογενεια!


η αρφη η νουμερο 1 εν εγκυος με το δευτερο μωρακι! ειμαι τοσο μα τοσο χαρουμενη! πεθανισκω για την πρωτη! θωρω φωτογραφιες της τζαι μελαγχολω, να μου φωναζει το ονομα μου τζαι να πηδα ισια πανω!

τζαι να γυριζει ο παπας μου τζαι να μου λαλει οτι αν συνεχισω ετσι εν θα δικαιουμε καν να θωρω το μωρο. ασιημο χαρτι επεξες φιλε μου..


τεσπα προχωρουμε.

αυριο ξεκινα καινουριο μοντιουλ στο πανεπιστημιο. κανενας πρωτοετης εν ξερει τι γινεται τζαι ειμαστε ουλλοι ψιλοαπογοητευμενοι γιατι μονο μια φορα την εβδομαδα εννα εχουμε πιον μαθημα τζαι ως το πασχα τελιωνουμε τζαι μετα απλα εννα μας καμνουν εργαστηρια ωσπου να κλεισουμε στις 8 του μαι.
ε καλα τουλαχιστο ειμαι πανεπιστημιο τζαι ΕΠΙΒΙΩΣΑ!! σχεδον τελειωνω τον χρονο κυριες και κυριοοι!!!

ο ξαδερφος επροσφερε μου δουλεια τα σαββατοκυριακα να πηεννω να δουλεφκω στο φισιατικο. ευτιχως. κατι ειναι τζαι τουτο.


μα τι ομορφα μελαγχολικη που ειναι η ζωη.. τι μια μερα εισαι δαμε τζαι την αλλη εισαι αλλου!
ασπουμε μπορει μια μερα να καμω ενα τελιο πραμα τζαι να το δει καποιος τελιος τζαι να το προωθησει τζαι να το δει ουλλος ο κοσμος τζαι ενναν ουλλοι περιφανοι για μενα. ζητωω!


τι ωραια που ειναι η μουσικη.
φκαλλει σου αισθηματα που εν ηξερες οτι ειχες τζαι που εν ξερεις να περιγραψεις απλα φακκα η καρκια σου μπαμπμα μπαμπμα τζαι λαλει γουαου.


η ελβετια ηταν πανεμορφη, οι αλπεις χιονισμενες, πεντακαθαρα ουλλα, η αγαπη μου εκραταν μου το σιερι μου τζαι επιενναμε.
ειχαμε ενα μικρο καυγαδακι στο τελος επειδη οι ανασφαλειες μου καποιες φορες εν βοηθουν τζαι εθημωσε μου τζαι ο πεζουνος τζαι ο ντρημερ για τουτο. κατι εχει ο νους μου.
αλλα προχωρω. αργα. τζαι σταθερα.
η ζωη αλλασει που λεπτο σε λεπτο, που μερα σε μερα.
ποττε εν ξερεις τι εννα γινει μα ποττε!
απλα προσπαθα..
ποττε μεν τα παρετησεις. εν ωραια. εχεις μετα να λαλεις ιστοριες τζαι να θωρεις τον ευατο σου που ηταν τζαι που εφτασε τωρα.

με μια μπυρουα στο χερι τζαι ενα πακετο τσιγαρα ηδη στο τασακι
σας αφηνω τουτη την κρυα, ησυχη, μυστηρια τεταρτη
με ενα τραγουδακι.

(εκαμα τζαι ποιημα)


3 comments:

  1. toutes oi metallakseis enna mas fasin! to omorfo, to ashimo..part of the fuckin amazingly beautiful sometimes...living

    ReplyDelete
  2. ειχαμε ενα μικρο καυγαδακι στο τελος επειδη οι ανασφαλειες μου καποιες φορες εν βοηθουν τζαι εθημωσε μου τζαι ο πεζουνος τζαι ο ντρημερ για τουτο.-> χαίρομαι.

    και για το ψυχολόγο, πολλά ωραία κίνηση, να το συνεχίσεις όσο μπορείς!

    αγγαλίτσα, φιλάκι τζαι στέι πόζιτιβ! :)

    ReplyDelete
  3. :-) γλυτζιά μελαχγολία!

    ReplyDelete