Wednesday 22 February 2012

χρωματα

σημερα ειμαι σπιτι, εν ησυχια, εν εχει κανενα σπιτι, το δωματιο μου εν σκοτεινο αμμαν κλεισω τες κουρτινες, το κρεβατι μου εν τελιο, το μαξιλαρι μου πολλα αναπαυτικο επιασεν μου το η μαμα μου που το ΙΚΕΑ τζαι εν καλο, ειμαι κουρασμενη εδω και κατι χρονια, και να η ευκαιρια μου να δωκω του υπνου να στησει τζαι να θυμηθω τα παλια μου ρεκορ που εκαμνα που ημουν μιτσια - 21 ωρες ολοισια χωρις διακοπη υπνος!

06:20 καπου τζαμε αννιω τα μαθκια μου, θωρω την ωρα αρνουμαι να ξυπνισω τζαι ξανατζιμουμαι.  γυρω στις 7 μπαινει μεσα η αρφη μου τζαι γυρεφκει ρουχα να φορισει για να παει δουλεια. ευτυχως εν βρισκει τζαι στο ενα λεπτο φεφκει. ξανα τζιμουμαι. 08:30 αννοιουν κανονικα τα μαθκια μου τζαι εν ξανακλειουν. προσπαθω να τα κλεισω τζαι να τζιμηθω. τιποτε. ισως να φτεει τζινος ο εφιαλτης που ειδα.
ο εφιαλτης φτεει. εν 09:26, ακομα ειμαι μες το κρεβατι τζαι σκεφτομαι τον εφιαλτη, προσπαθω να καταλαβω ποσο που τζινο ηταν αληθινο τζαι να αναλυσω το μυαλο μου ( if that makes sense, omgawd) να δω που που ερκουνται τουτοι ουλλοι οι ηλιθιοι φοιτσαρικοι ανθρωποι τζαι διαλυουν το μονο πραμα πλεον που εμεινε δικο μου - ως τα εψες obviously.....
εν θα σου πω για τον εφιαλτη επειδη εν θα καταλαβεις.. το φοιτσαρικο ηταν οτι οι ανθρωποι μεσα εν ατομα που ξερω, ατομα που βλεπω σχεδον καθε μερα τζαι ατομα που το σπιτι μου. εν επαθεναν κατι - ελεος οπως τζινα τα κυπριακα τα πραματα "αμαναμου ειδα την μαμα μου ηρτε στον υπνο μου τζαι εκραταν ενα τζερι τζαι μιαν σπανακοπιττα σημαινει οτι η γιαγια μου εν εγκυος." αλλα ηταν πολλα μυστηριωδης, some things were left unsaid, unexplained.. anywayyyy

so για να ξεχαστω εμπηκα λλιο βιβλιοφατσα ειδα τα πραματα που επρεπε να δω, εφκηκα, εμπηκα εδκεβασα την εφημεριδα, ετσεκαρα την ηλεκτρονικη μου αλληλογραφια, η μουσικουα  παιζει, τι αλλο να καμω; τζαι εμπηκα δαμε. εν ειμαι καλη με την τεχνολογια πρεπει να ομολογησω. για αυτο τα μπλογκς μου, (χαχα εγραψα 2 πραματα τζαι περνω τζαι πανω μου) αλλα ναι για αυτο η σελιδα μου εν τοσο αδεια, εν εχει τιποτε σπουδαιο ουτε χρωματα ουτε τιποτε. προσπαθησα να βαλω λιη μουσικη αλα εν ξερω αν μπορεις να την ακουσεις ή να την εβρεις..

για αυτο το θεμα του ποστ μου σημερα ειναι:  πως καμνω το μπλογκ μου να ειναι ομορφο τζαι κκουλ τζαι να μπορω να φκαλω τζαι λιο την αρτιστικη μου πλευρα αφου τα ευλοημενα εννα σπουδασουμε τεχνη θεμας;


εφκαριστω την εφτζην μου να εχεις.
γεια. 

No comments:

Post a Comment