Tuesday 18 September 2012

σαπράις

Την τριτη (4 Σεπτ) επεριμενα το περτιτζιν να ερτει.
επια στο σταθμο του μετρο-τραινου-λεωφορειου τζαι επεριμενα τζαμε το λεωφοριο της τερραβιζιον.  ηταν ενα πανεμοφρο πρωινο. εξυπνησα τζαι εβρεσιε, εκαμα ενα ζεστο ζεστο μπανιουιν,  οι συγκατικες μου ειχαν ειδη φιει επιαν σχολη, εγω εκαμα κοπανα, τζαι ηταν ησυχια. σαννα τζαι ηταν δικο μου το σπιτι ( haha i wish)!  τζαι σιγα σιγα με το βιβλιο μου τζαι την μουσικουα μου επιασα το μετρο να παω στον σταθμο. ηταν κρυαδουα τζαι συννεφια something which brings me in my most happiness (if thats how im supposed to say it:?) αγαπω τα παλτα μου τζαι τες σιαρπες μου τζαι την βροχουα. αρα, signs of a good Tuesday.

εκατεβηκα στον σταθμο τζαι επεριμενα τζαι στη σταση. εδκεβαζα το βιβλιουι μου ωσπου να ερτει το λεωφορειο. ο κοσμος επιενε τζαι ερκετουν, τοσο γληορα επερπατουσαν πανω κατω. τζαι εγω εστεκουμουν τζαμε ακινητη - εν αστειο το οτι χρησιμοποιω google translate για να γραψω στα ελληνικα. ουλλοι οι κοστουμαρισμενοι εθωρουσαν με τζαι ηταν καπως: "παλαβη γιατι εν βιαζεσε εσυ;" felt great που μετα που λιους μηνες δαμεσα, ουλλα με το βουρος - να προλαβουμε το λεωφορειο! να μεν αρκησουμε στο μαθημα! να δωκουμε το νοικι τζαι να παμε σουπερμαρκετ πριν κλεισουν! αααα - μετα που λλιους μηνες ημουν ακινητη τζαι ειχα χρονο να απολαυσω τουτη την χωρα που ακομα εν νιωθω οτι εκμεταλλευτικα την ομορφια της.

αρκεψαν τζαι οι ιταλοι να πιενουν πισω στις δουλειες μετα το παναιρη του δεκαπενταυγουστου, που δαμε, γιορταζουν το ΜΠΙΓΚ ΤΑΙΜ! τζαι ειχε κινηση στους δρομους. αρα το περτιτζι ηταν να αρκησει.  εκατσα τζαι σκεφτουμουν - σεπτεμβρης, σε 3 εφτομαες τελιωνει η σχολη της γλωσσας, τον οκτωβρη εν οι εξετασεις για να μπω στην σχολη καλων τεχνων, εν ειδα τον παστουρμα μου σχεδον δκιο μηνες τζαι εν θα τον δω ως τον νοεμβρη, η λεμονια φεφκει για αγγλια, ο πεζουνος να δουμε ποτε εννα τον δω ειπε μου οτι εν θα ερτει ποττε μπλα μπλα μπλα..

τζαι μετα θωρω το λεωφορειο να ερκεται. ηταν σχεδον αδειο μπορει 10 ατομα να ειχε μεσα μαξιμουμ! τζαι στο παραθυρο θωρω εναν με μπλε σακκουι αδιαβροχο τζαι να μεν καθεται εναν τοπο οπως εκαμνεν ο πεζουνος. υπερκινητικος ρε κουμπαρε! τζαι μετα γυριζει τζαι θωρει με τζαι ηταν ο πεζουνος! χαχα! ηρτεν ο πεζουνος με το περτικουιν του. ακομα τωρα που το γραφω γελω!

5 μερες επερασαν ετσι. ηταν πολλα πολλα ωραια. ειχα πεθυμησει να εχω φιλους μου μαζι μου. η φαση της συγκατικησης εν παει καλα, εχουμε προβληματα με την μια εσηκωστηκε τζαι εφυε το σαββατο που επερασε επιε κυπρο τζαι αφηκεν μας εμας με το νοικι μαλλον να ανεβαινει στα 700 ευρω τον μηνα εξω τα ρευματα τζαι ξερω γω. αρκεψα ηδη τζαι ψαχνω αλλο διαμερισμα μοναρι. ηταν ωραια που ηρταν. θα μου αρεσκε να μινισκω με τους φιλους μου. ελαλεν ο πεζουνος οτι οπως με σπαζουν καπια πραματα που καμνουν οι συγκατικες μου ετσι ηταν να με εσπαζε τζαι η συγκατικηση με τους φιλους μου. ειπα του οτι αν εμινισκα μαζι του ηταν να ξερε οτι τουτο εν μου αρεσκει τζαι αφου ενιγουει εν το καμνει, η οτι μισι μου εν θα καθαριζε etc etc..
σοου im just saying.. would be nice

1 comment:

  1. snowflake m i sigkatoikisi ennnen efkoli sioura. alla katse skeftou ta pleonektimata tis. j egw as poume se 4 meres j ivra pramata p me enoxloun. alla sizitoumen ta, sirneis ti spontoua s ktl. en simantiko pistefkw for someone to go through roomate fasi

    ReplyDelete