Tuesday 18 September 2012

Things to do before I die

ουλλοι εχουμεν τζινη την λιστα με τα πραματα που 'εννα' καμουμε πριν πεθανουμε.

προσωπικα η λιστα μου εν τεραστια
τζαι εν θα πω ψεματα μεσα εχει καποια πραματα που πιο πιθανον εν θα καμω - μπορει επειδη εν θα μπορω, ισια ισια που μπορει να μπορω να πληρωνω δικο μου διαμερισμα με θερμανση τζαι φαι η καμια φορα μπορει να πουλω εναν πινακα μου για να πιαω πιτσα που την πιτσα χατ - ποσο μαλλον να παω καραιβικη τζαι να κολυμπησω ωσπου να σουρωσω η να καμω road trip ουλλον τον κοσμο! ή το αλλο; να μαθω γιαπονεζικα; ξερω λιες λεξεις ισως τζινο μετρα:p

μες τζινη τη λιστα, ηταν τζαι το να κατσω μες το δρομο, τζαι να πεζω κιθαρουα τζαι να τραγουδω, για την φαση μου. δαμε εχει παντου! μες το μετρο, μες το δρομο, στες πιατσες - καπιοι εν τοσο ταλαντουχοι! εχει εναν αφρικανο που καθε φορα που περνω που τζιντον συγκεκριμενο σταθμο στεκουμαι τζαμε τζαι θωρω τον. πεζει το κιπορτ του τζαι τραγουδα τζαζζυ φασουα. τον μπομπ μαρλει σσιειζει τον, τζαι οι ρυτιδουες του τζαι τα ασπρα τα μαλλουθκια του πετουν που την χαρα τους.

το σαββατο την νυχτα, επιαμεν το μετρο με τις συγκατικους μου τζαι τις φιλοξενουμενες τις μιας - κατι ξυππασμενες λευκωσιατουες, νυχουιν σασμενο, καθε μα καθε μερα και ωρα σασμενες, ρουχουθκια καλα τερκασμενα που σπουδαζουν ψυχολογια μισι μου! εννεν κακο να προσεχεις τον εαυτο σου, θα μου αρεσκε να εμαχουμουν πας τα μαλια μου τζαι μας την φατσα μου τζαι πας το σωμα μου αλλα εχει τζαλλα προβληματα ο κοσμος. ηρταν ιταλια για να εβρουν ιταλους τζαι εν απολαυσαν το παγωτο να μεν πασινουν, πιτσα εφααν μια φορα.. ενιγουει καμνω drift οφφ. σο νναι η εφτομα ηταν καπως - προσεχω τι λαλω να μεν με θαψουν, ειμαι πολλα πασια για τζινες; τι τροω μπροστα τους; τζαι ηρτε το σαββατο. ειπαμε να παμε χαρντ ροκ καφε για ποτο. εβαλα τα σανταλουθκια μου επιασα τα τσιαρουθκια μου τζαι επιαμε. τουτες εμιλουσαν απιστευτα δυνατα! μες το μετρο εθωρουσαν μας ουλλοι, τζαι εν τες κανει εσχολιαζαν τζαι ο αλλος καταλαβει που το body langauge η αμαν λαλεις λεξεις που εν γιουνιβερσαλ οπως αμερικανος τζαι γκει. εφτασαμε τζαμε, εγω επια ολοησια στο μπαρ επαραγγειλα το ποτουι μου τζαι εφκικα εξω να κατσω. ηρταν μετα τζινες. διπλα μας ειχε κατι χωρκατους κυπρεους, τζαι η μια φωναζει - ρε μα εν κυπραιοι τουτοι! ολοισια εμουνταραν μας. ηταν παντρεμενοι λεμεσιανοι που ηρταν μονοι τους ρωμη για διακοπες, μολις ειχαν φυει που ενα καπαρε πιο κατω τζαι εκαλουσαν μας για φαι τζαι ποτο. εμπουχτησα που αψυχες τζαι αδεις κουβεντες οπως: "μα εισαι ντροπαλη; γιατι εν μιλας; ποσο χρονο με βαλλεις; φκαλλω δκιομισι σιλιαες τον μηναν. εν ειμαι μεθυσμενος! οι λεμεσιανες εν πιο καλες.."

πιο κατω ειχε ενα ζευγαρι ο αντρας επεζε κιθαρα τζαι επροσπαθουσαν να τραγουδισουν. εφενουνταν ξενοι τα αγγλικα τους εν ηταν πολλα καλα. μα η κιθαρα του ηταν απιστευτη. επιασα το ποτουι μου τζαι επια εκατσα ακριβως απεναντι τους. επεζε stairway to heaven, εκαμε ενα απιστευτο intro τζαι μετα εν ηξερε τα λογια. εν με εκοφτε τιποτε. ημουν εγω τζαι τζινοι. ετραγουδουσα οσα λογια εθημουμουν τζαι μετα αρκεψαμε τζαι επιαμεν κουβεντα με την γυναικα του. ρωσσοι τζαι ηρταν δαμε να δουλεψουν. εφενουνταν μου πας τα 23 μαξιμουμ 25! μετα που λλιο εζητησαν μου να κατσω διπλα του αντρα, τζαι να τραγουδω γιατι ετραβησαμε κοσμο. εσιεσα πανω μου! παντα ηθελα να το καμω! μα παντα παντα! τζαι ακομα εν το ονειρο μου, οταν ερτω πισω που κυπρο την αλλη εφτομα εννα φερω την κιθαρα μου. τζαι εν με κοφτει αν δεν ειμαι καλη. εκατσα τζαμε τζαι ελαλουν του τραγουδια τζαι επεζεν τα τζαι ετραγουδουσαμε, τζαι εκαμναμε τζαι παραφωνιες τζαι καπιες φορες ουτε εγω ηξερα τα λογια, μα ετραβησαμε κοσμο! το πραματιν τους αρκεψε τζαι γεμωνε τζαι οποτε εβλεπα πανω εθωρουν τζαλλους τζαλλους τζαι απλα να στεκουνται τζαμε! καποτε ημουν εγω τζινη που εστεκετουν τζαι τζιντη νυχτα ημουν εγω που εκαθουμουν. στο τελος ανταλλαξαμε τηλεφωνα με την Ολγα τζαι ειπαμε οταν φερω την κιθαρα μου να βρεθουμε τζαι να κατσουμε οι τρεις μες το δρομο.

οι αλλες ηταν ακομα ποτζι τζαι εσυζητουσαν σαχλα πραματα. ουλλη την νυχτα ευχομουν να ηταν τζαμε ο παστουρμας μου να με θαυμασει, τζαι η λεμονια μου.. ηταν να αρκεφκει να χορεφκει τζαι τα μαλλουθκια της τα μακρια να πιενουν τζαι να ερκουνται, τζαι το πεζουνι να καμνει τζιντο γελιο του τζαι ουλλοι μαζι ηταν ναμασταν χαρουμενοι τζαι να τραγουδουσαμε μαζι χωρις να μας κοφτει τζαι χωρις να εχουμε λογο....

...

μετα που λλιο ηρταν οι κυπρεες, φυσικα με τα σσιλουθκια που πισω τους χωρκατους λεμεσιανους. ηρταν για να μου πουν να φιουμε επειδη εβαρεθηκαν. τζαι μετα πετασσετε τζαι ο αρχιχωρκατος ο μιχαηλης - που τα αληθκεια το ονομα του ηταν ετσι! - τζαι λαλει μα ναμπου ρε κοπελες η χιονονυφαδα εν ερωτευμενη τζαι τραουδα; τζαι με εναν τροπο μαναμου την εν κριμα.

 καθηστερημενε!


τεσπα.
εκαμα ενα πραμα που τη λιστα, χωρις να το καμω πλαν τζαι χωρις να το αναβαλω! εν το εκαμα ακριβως αλλα εννα βαλω μισο τικ. το αλλο μισο εννα το βαλω που εννα κατσω μες το δρομο μονη μου.





4 comments:

  1. ma ti teleiaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! so proud of you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. that makes our karaoke experience embarassingly small

      Delete
  2. lets make it bigger then!
    and it was special epidi imastan oulli mazi. thats all i want.

    ReplyDelete
  3. χαχαχα
    καθηστεριμενε! Φαντάζουμέ σε να το λαλείς τζε φίρνουμε του γέλιου! :Ρ
    Ρα, ουφου! Εν ανάγκει να είσαι έτσι emotional τζε ιδικά σε έτσι στιγμές που είμαι δαχαμέ μόνος μου.
    Μιιισώ σας! Μπουαχαχα
    <3

    ReplyDelete