Friday 23 November 2012

καιρός να ζήσουμε παιδί μου ξημερώνει

μολις την τεταρτη ειχα ερτει πισω που το δευτερο μου ταξιδι στην αγγλια σε ενα μηνα.
ειχα παει την πρωτη φορα για δκιο φτομαες, τζαι τωρα για μια. ειδα οσους ηθελα να δω. τον ντρημερ, τον πεζουνο, την οικογενεια μου, τον παστουρμα..

ενταξει ηθελα να δω τζαι την λεμονια τζαι τον περτικον αλλα ηταν μακρια. εννα τους δω σε 26 μερες στην κυπρο ευτιχως.

εν θα πω πολλα γιατι εννεν τουτο το ποιντ μου σημερα. δαμε τα πραματα εν χαοτικα. εν τελος νοεμβριου τζαι ακομα μαχουμαστε να ξεκινησουμε μαθηματα.. αρκεψα μονο ενα τουτη την εφτομα. εν οπως την ελλαδα οπως εκαταλαβα, τζαι εν εσυνηθησα καθολου. ισως να ηταν καλυτερα αν ημουν σε αλλη πολη, η περουζια ξερω εν πιο οργανωμενη. τεσπα ομως. αρκεψα τζαι μαχουμε για αγγλια. εστειλα ημεηλ σε κατι πανεπιστημια σκωτια τζαι αγγλια τζαι ειπαν μου αν ειναι ισια ισια τα μαθηματα δαμεσα με τζινα του πρωτου χρονου τζιμεσα, βαλλουν με δευτερο χρονο. μαχουμε τωρα με αππλικατιονς τζαι χαρτια. μακαρι να παν ουλλα καλα. μακαρι. εννα τα καταφερουμε.

δουλεια τιποτε. στελλω αππλικατιονς ποτζι ποδα αλλα τιποτε. εννα παω να ρωτισω σε ενα σινεμα τζαι ενα ξενοδοχειο που εχει απεναντι που σπιτι μου. αρκει μου να εβρω το θαρρος.

μετα που την καταθλιψη της πεμπτης, που εζουσα καθε μερα τζαι καθε επιστροφη πισω στη ρωμη που την αγγλια, επια μια βολτα. που το μεσημερι ως την νυχτα εγυριζα.

αντεχω. εν με κοφτει αν με πουν quitter τζαι αποτυχημενη επειδη εφια που την πολη της τεχνης και της κουλτουρας. τουλαχιστο επροσπαθησα. επιασα το ρισκο. η τεχνη τζαι η κουλτουρα επεθανε.. αμαν δεν εχει λεφτα εν τρεφεται τιποτε.


τεσπα. καιρος να ζησουμε παιδι μου ξημερωνει.

χριστουγεννα στη ρωμη.

κοιτα.









τζαι μετα τουτο.


http://www.youtube.com/watch?v=QeUL387LTwk

1 comment:

  1. Καμε τζιήνο που νομιζεις ότι εν καλυτερο για σενα τζιαι τες σπουδες σου:) τζιαι μετα δε τους φιλους σου. (Εγω αδυνατώ να δω πρωτα τες σπουδες δυστυχως, τζιαι βλεπω τους φιλους σαν κύριο παραγοντα για το που θα παω)

    ReplyDelete