Monday 22 April 2013

OMG OMG OMG! ΤΙ ΟΜΟΡΦΗ ΔΕΥΤΕΡΑ




εν ξερω πως αλλιως να το εκφρασω.
αρκισα να τζιμηθω πολλα εψες τζαι το πρωι το μονο που ακουα ηταν το αηφοουν να καμνει ντιγκι ντιγκι ντιγκι τζαι λαλω ουφφου θελω να τζιμιθω! σκεφτομαι, τη μερα ειναι; Δευτερα, γαμω το αρα εννα καμνω δουλειες τζαι το κρεβατι μου ποψε εννα το δω παλε. Εσκεφτηκα θεμας τζαι το στατους μου στο τουιτερ χαχαχα ηταν να βαλω Monday bloody Monday αντι sunday bloody sunday.

μα εν ηδη 9 η ωρα! αρκισα! οκ ατε να σηκωστω. ακομα τριζει τζιντο τηελφονο! αννιω το τηλεφωνο τζαι θωρω τζαι εγελουν σαν το μαννο τζαι απλα εμεινα τζαι με τζαι εχαζο-χαμογελουσα!
εμεινα λια λεπτα μες το κρεβατι να συνειδητοποιησω τι εγινικε τζαι εσηκωστηκα.
εκατεβηκα κατω στην κουζινα τζαι θωρει με η θεια μου τζαι λαλει μου τι επαθες τζαι λαλω της χαμογελαστα τιποτε, ερκετε μετα η cusin-in-law τζαι απλα χασκιαζει πανω μου τζαι χαμογελα μου πισω με ενα awkward τροπο γιατι εν ξερει τι επαθα.
-θεια εκερτισα ενα δωρουι επειδη εβαλα ενα πινακα μου μες σε μια ιστοσελιδα που ποσταρουμε πραματα μιτσιοι τζαι μεγαλοι τζαι εψηφισαν με!
- (μπιει ενα κλαμα) αγαπη μου ειπα σου το οτι εννα καλλιτερεψουν τα πραματα! ελαλουν του αη φανουρη να φανερωθει τζαι ειδες εφανερωθην σου σιγα σιγα εννα σου απαντησουν τζαι τα πανεπιστημια τζαι ουλλα εννα παν καλα (τζαι ελαλε τζαι ελαλε για τον θεο τζαι τους αγιους τζαι απλα εσηκωστικα τζαι εφια)

ηταν το πρωτο μου μπλογκο-παιχνιδο που επιτελους εβαλα συμμετοχη, ουλλα τα αλλα εχανα τα τζαι λαλω εν με κοφτι μπορει να ειμαι μιτσια σε ηλικια τζαι σε 'διασημοτητα' μες την μπλογκοσφαιρα αλλα εννα βαλω ενναν κκουλ.
τζαι αδε ηνταμπου εγινικε.

εν ξερω πως να πω ευχαριστω.
ξερω εντζεν τα οσκαρς αλλα ετσι ειμαι οταν καμνει κατι καποιος για μενα θελω να του δειξω με ουλλη μου την καρκια οτι ευχαριστω τον.

ευχαριστω σας ουλλους. :)
εκερτισα δωρακι που την πρασιναδα μα εκερτισα τζαι καινουριους φιλους που τουντον μπλογκερ τζαι το συναισθημα εν πανεμορφο. ξερεις οτι εν εισαι μονος σου μες τουντον μαγικο απρωσοπο γλυκο κοσμο.

θελω αν γινεται αλλο ενα δωρο. οπως ειπε το πεζουνι καμια μπλογκοσφαιρικη-συναντηση. καλα εν το βαλλω σαν μαστ αλλα ηταν ναταν κκουλ που την αλλη ομως μπορει να χανετουν η μαγια τουτου ουλλου του πραματος;

τεσπα αρκεψα να φλιαρω.
ευχαριστω σας.
οι μονο για τες ψηφους.
ευχαριστω σας που βρισκεται την ορεξη τζαι την θεληση οι μονο να με θκεβαζεται αλλα τζαι να με περνετε τζαι σοβαρα τζαι να μου διατε τζαι συμβουλες.
εκτιμω το αφανταστα.

ευχαριστω.
αγκαλιες τζαι φιλουθκια τζαι ενα χερι αλληλεγυης σε ουλλους :D

28 comments:

  1. Τα πράματα τοτε εν απλά! Θα παραλάβεις το δώρο σου σε μια μπλογκοσυνάντηση μας;; Τι λαλείς;; Ατε, ας έρτει τζαι το Πεζούνι! Αν θελεις μπορείς να επιλέξεις το δωρο σου πχ θέλεις κατι που να τρώεται ή κατι μπλεχτό που να φορκέται;; Αν θελεις ομως μπορεί να ειναι και εκπληξη! :)

    Μπράβο σου ρε, χαιρομαι αφάνταστα που σου εφτιάξαμε την μέρα.

    Υ.Γ. βεβαιώνω το κοινό σου οτι ο Αγιος Φανούρης δεν ειχεν καμία αναμιξη! :ΡΡ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θένκιου ρε! χαχαχαχα

      Delete
    2. : o αληθκεια πρασιναδα μου;!!!! Ζητωωωωωω!! Οκ δεχουμαι. Τζαι καμε μου εκπληξη εν τζαι θέλω να ταλαιπωρηθεις, ότι εν ευκολο. Να έρτει τζαι ο πεζουνος εννα έχει χαζι τζαι ουλλοι ενναν ωραία! :) τι ωραία τι καλά

      Delete
  2. Μπράβο σου χιονονιφάδα, ήρτες πρώτη και με διαφορά!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστω χαρούμενα μου δάκρυα αλλα τζαι εσύ μασιαλλα σου εν πανδυσκολες οι ορχιδεες τζαι εσυ εκαταφερες τα για δκιο χρόνια! Πολλα τυχεροί τζινοι που εν δίπλα σου τζαι προσεχείς τους.

      Delete
    2. :) Κατακρίβρεια εχτές άνθισε και η δεύτερη ορχιδέα που έχω! Εν απίστευτο, ήμουν σίουρη ότι εν θα ξανανθίζαν!

      Delete
  3. Συγχαρητήρια πουρέκκα. Άξιζε σου γιατί έσhιει κίλερ ταλέντο. Μπράβο τζιαι να έσhιεις πίστη τζιαι κουράγιο για το μέλλον. Ούλα καλά έννα πάσσιν. Κονγκράτς καλή μου. :) xxxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστω σε πολλα:) τζαι για το πουρεκκα. Χεχε. Αντραπηκα😊

      Delete
  4. ΜΠΡΑΒΟ ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ...ΜΠΡΑΒΟ!!!ενοιωσα περιφανια τζιαι χαρα για σενα...ατε ελα τζιαι να βρεθουμε.τζιαι μεν φοασε...ολα θα παρουν τον σωστο τους δρομο.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mwah xx εισαι μια θαλασσα τελια :D

      Delete
  5. Μπράβο σου κορού! Έχω όμως να πώ ότι το διαδίκτυο εν διά full respect στον πίνακα σου, εν ακόμα πιο ωραίος που κοντά.

    ReplyDelete
  6. μπράβο, όντος εν πολλά ωραίος ο πίνακας

    ReplyDelete
    Replies
    1. ευχαριστω σε πολλα :) μασιαλλα σου που βουράς τζαι εχεις τζαι την αντοχη! λιο τρεξιμο τζαι φιρνουμε εγω. την επομενη φορα εννα ερτουμε με πανο! :)

      Delete
    2. άφηστα τα πανό :-)) και ξεκινά να τρέχεις και τα πόδια σου θα βρουν το δρόμο τους... θα ανακαλύψεις ένα αλλιώτικα όμορφο κόσμο.

      Delete
  7. Well done, well done Snow. Apisteytos o pinakas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ευχαριστω σε πολλα. εδκεβαζα ουλλημερα τα ποστ σου σημερα τζαι εφυρνουμουν που το γελιο.

      Delete
  8. Μπράβο και από δω! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ευχαριστω:) εννα καμω google+ μονο τζαι μονο για να μπορω να σας δκεβαζω γιατι χωρις νομιζω εν μπορω. εν τζαι ειμαι τζαι πολλα καλη με την τεχνολογια ενιγουεη:/

      Delete
  9. Μπράβο σου!!! Κι έγινε διπλά σημαντικό επειδή έδωσεν σου τόσην πολλή χαρά και έφτιαξέ σου τη μέρα!

    Γι αυτό είμαστε εδώ ;-)

    Νεραϊδένιες Αγκαλίτσες!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ευχαριστω σε πολλα νεράιδα μου τζαι για την αστεροσκονη που μου εσειρες τζαι ηταν καλη μερα :)

      Delete
  10. :D happy happy
    mbravo girl!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ευχαριστω αγαπημενη σικε:) κρατα γερα με τον γιο σου, τζαι μενα ο αρφος μου επελλανε τη μαμα μου, ουλλα τα αγορια αλοπως στουππωνουν τα αφκια τους, εν ειμαι σιουρη αν αννιουν που μεγαλωνουν θεμας, παντως ο παπας μου εν 55 τζαι νομιζω κομα εν στουππομενα τα αφκια του :p hehehe

      Delete
  11. Ομολογώ ότι με εντυπωσίασε ο πίνακας. Αν εχεις και αλλα βάλε να τα δούμε. Μπράβο σου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ευχαριστω σε κολονα του σπιθκιου:) λιο λεητ κομεντ για τες τριχες μεταξυ τα φριθκια - ημουν 12 χρονο τζαι ο διπλανος μου στην πρωτη γυμνασιου που την σημερον ημερα ειναι το μονο αγορι που εκαμε τζαι αποτριχωση, τζαι λεηζερ τζαι φωτολυση τζαι οτι αλλο υπαρχει που εγω εν ξερω! ειπε μου να φκαλω το ξανθο μου μουτστατζι. τζαι εκαμα λαθος τζαι επια τζαι εκαμα το επειδη αντραπικα τζαι τωρα θελει καθε λλιο φκαρσιμο. σοου αν δεν χρειαζεται αηστην ακομα λιο τζαι εν κριμα να αρκεψει που τωρα. καμε της το λλιο με την τσιμπιδα.
      ευχαριστω σε πολλα :) εννα βαλω τζαλλα

      Delete
  12. oh well look who's a rising star?
    εννα καρτερας να ρτω κυπρο να μαι τζιε εγω στο μιτινγκ;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Φυσικά! Εν εγινησκετουν μιτινγκ χωρίς εσένα ενιγουεη. Τζαι το περτικουδην

      Delete