Saturday 13 April 2013

where do you start?

μετα που χρονια εμπειριας πονου, φακκας καθεσαι τζαμε χαμε τζιλιεσαι, μετα σηκωνεσαι, ξανα φακκας καθεσαι, εν τζιλιεσαι, σηκωνεσαι και παει λεγοντας.......

οταν παλε ερκεται, τουτη τη φορα προσπαθεις να λλιανεις τον χρονο που χρειαζεται για να φιει. εννε; λογικο. προσπαθεις να σωσεις χρονο, που τζινον που εμεινε, τζαι απλα να μεινεις ορθια. να μεν πεσεις καν. να μεν πασιν ουλλα στον δκιαολο γιατι μετα εκατσαμεν πανω. αρα τσακρουν μονο λιο τα γονατα σου οπως το γερουι. τζαι ρωτας. ποθθεν αρκεφκω; που πατω μετα, πιο εν το επομενο βημα; που πατω ΤΩΡΑ κορη μου! τωρα ξερεις που εισαι;

ποθθεν αρκεφκω να σβηννω; προτιμω να σβησω. εκαμα το ολοκληρο μενταλιτι προχωρα μπροστα μεν δεις πισω μα κρατα τες αναμνησεις τζαι μπλα μπλα μα εν με βοηθα. εκαταφερα τζαι εσβησα τζαι literally τζαι mentally που τα αληθκεια πολλα πραματα εν τα θυμουμαι καν τωρα. ειμαι μια χαρα, μεν με λυπασαι. τζαι αν με λυπασαι εν θα με ξαναδεις. εν εχω χρονο να σπαταλισω αλλο για να σε καμω να μεν με λυπασαι. για να σε καμω να δεις τζινο που ειμαι τζαι τζινα που σου εδωκα. τζινα που σου εδωκα...

 λυπασαι με; με εννα με ξανακουσεις με εννα με ξαναδεις με τιποτε, επεθανα για σενα. ακουεις με; επεθανα για σενα. οποιοσδηποτε. μεν με λυπασαι. αησμε να καθαρισω τον νου μου τζαι να ισιωσουν οι σκεψεις μου, πας τουτο το μπλογκ τουλαχιστο που ξερω εν θα με απογοητευσει. βοηθά με να τα γραφω κατω. τουτο σου ζητω. δωσμου χρονο. μεν περιμενεις, κανενας, να μεν περιμενει να συμπεριφερθω τζαι να σκεφτω τζαι να υπολογισω τζαι να απαντησω ερωτησεις τζαι μα τζαι γιατι, τζαι τωρα τι εννα καμεις που εννα παεις τι εννα σπουδασεις τζαι να τζαι να. όι. this is my time. δικος μου ακουεις; μεν με καρτερας να απαντισω τηλεφωνα. να μιλισω. να ειμαι φιλη. εν θα ειμαι. ειμαι ισια τζαι λαλω σου το. καθαρα. όι μασημενα. εν θα ειμαι φιλη. με αρφη. με κορη. με αρφοτεχνη. ουτε γαμημενη νταντα. ετελειωσα με τα μωρα σας! δωσμου τουτο το χρονο. εν θα πεσω χαμε υποσχουμε σου. απλα οπως στεκουμε με σπασμενα γονατα, αδεια ψισιη τζαι θολο μυαλο, εννα κλεισω τα μαθκια μου εννα σηκωσω τα σιερκα πανω οπως τον παραδομενο but not quite yet τζαι εννα αφηκω τον κρυο αερα μες τα μουτρα μου.

so πως ξεκινας; τζαι απο που; γιατι σε κατι δευτερολεπτα σινειδιτοποιας (συγνωμη για τον φονο παλε) οτι αφηκες πολλα πισω. σαζουντε; εκαμες λαθος που τα επαρετησες; πολυ πιθανον ναι. ενιξερω ρε παρεα μου. τι να σου πω. τζαι τι να μου πεις; εν θελω να μου πεις. οταν ηθελα να μου λαλεις εν μου ελαλες. τζαι ειπες μου τα μια φατσια ουλλα.

σαζεται; νομιζω εν σαζεται. πε μου τουλαχιστο τι να σωσω που τουτο που μου εμεινε τωρα. μιλω ακαταλαβιστικα. μεν συνεχισεις να δκεβαζεις. αησμε εμενα δαμε μονη μου να τα σασω τζαι εννα τα καταφερω. απλα μακαρι να μεν ημουν τοσο διαφανη. ουλλα ξερεις τα. πραματα που εν ειπα σε κανενα πραματα που εν εκαμα για κανενα. νιωθω τρωτη, πως το λαλουν, exposed, ευκολη λια, ανοικτη πληγη για να μπουν τα μικρωβια μεσα τζαι να μολυνθει.

τζαι τωρα ενναν το ιδιο; το ιδιο καλοτζαιρι; ξερω πιοιοι εννα με λυπουνται που τωρα! γιατι με λυπασαι; επειδη εσυνδεθηκα; επρεπε να εισαι περηφανος για μενα γιατι εγω επιασα το ρισκο! οι μονο επιασα το εγαμησα το ρισκο εφκαλα του τον κωλο του. συγχωρα με για την γλωσσα μου. εν ασυναρτησιες. εν που τζιντα messed up posts που κανενας εν καταλαβει μα ποσο το απολαμβανω εν το ξερεις.

χαχα τζαι ξερω τζαι ποιοι ενναν χαρουμενοι. εναν καπως. καλα να παθει. αφου εμενα θελει wtvr κατι εννα εβρει να πει.

ποττε εν θα με αλλαξεις να μεν θυσιαζουμε. εν επεριμενα να θυσιασεις ποττε τιποτε. τζαι τωρα επιαν με το παραπονο. τζαι ρωτω, γιατι; γιατι οι να μεν θυσιασεις; αφου λαλεις εν μου αξιζει τουτο. ναι εν μου αξιζει αλλα αξιζει μου η θυσια. εκαμες μια τζαι εν θα την ξεχασω εν ειμαι αχαρηστη. τεσπα..

απλα πρεπει να προσεχω τι εννα θυσιαζω, πιους τζαι για τι. ουτε να ονειρευκουμαι εν θα με σταματησεις κυριε που καθεσαι που μακρια τζαι λαλεις μου ειμαι ονειροπολα τζαι φαντασιοπληκτη τζαι ρομαντικη. εν θα πω ετελειωσε πιον εν θα ξανακαμω το ιδιο λαθος. μπορει τζαι να το ξανακαμω. εν ξερω. ενας σοφος, ο ξυδους ειπε σε μια συναυλια του λαιβ αν δεν καμνω λαθος: ποτε μην πιστευεται τα παντα των ερωτευμενων και τα ποτε των μεθυσμενων. εν ξερω τι με καμνει εμενα τουτη η φραση αλλα εχει πποιντ ο σοφος.

τζαι αν καμω το ιδιο λαθος, επειδη εν μπορεις να πεις ποττε.. παλε εννα το απολαυσω. επειδη εγω το εδκιαλεξα. τζαι παλε εννα του δωκω να στησει του ρισκου. επειδη εν θα σταματισω να ελπιζω. απλα τωρα εν εχω χρονο. ουτε χρονο εχω μα ουτε τιποτε αλλο. ουτε λεφτα, ουτε ιστοριες να σου πω να γελασεις, ουτε πραματα να δωκω ουτε πραματα να καμω, ουτε τιποτε. εν εχω. τζαι εν νιωθω ασιημα οτι εν εχω. απλα λαλω σου το. εν εχω. τιποτε. μεν περιμενεις.

χρονος.

εχασα ενα χρονο.
ενας χρονος τοσον αδειος. σαννα τζαι εκαμνα float on air. χεχ. ναι εκαμνα φλοουτ. τζαι ο αερας εκλειε μου τα μαθκια μου επειδη ηταν τοσο δυνατος τζαι εν εβλεπα καθαρα. εν εβλεπα οτι η μηχανη εν με λεφτα/ρευμα/πεζινα που δουλεφκει τζαι οτι σαν εγω αιορουμε εννα λειψει τζαι εν θα εχει κανενα να την ξαναγεμωσει τζαι εννα ππεσω ολοισια με τα μουτρα πας το τσιμεντο. ειχε φασεις που ηταν ωραια. μα ωφελεσαν πουποτε; μπορει με τον χρονο να το δω. τωρα εν το θωρω.

η χιονονιφαδα ελιωσε ρεεεε.

για οσους πιστους εχουν φτασει μεχρι εδω..
εχετε την αιωνια ευγνωμοσυνη μου.


2 comments:

  1. the only way available pointin is upwards :-)

    ReplyDelete
  2. tzai prepei na xw lliii dysle3ia. anw you get the point.

    ReplyDelete