Monday 19 August 2013

πόρτο ρίκο

Δευτερα 19 αυγουστου.

ξυπνω τζαι παω να κανονισω δουλειες σε τραπεζες τζαι τετοια.
ερκουμε πισω σπιτι τζαι νιωθω motivated να καμω δουλεια.
ετοιμαζω το κουμπιουτερ τζαι το λαπ τοπ για να αρκεψω επιτελους το προτζεκτ του πανεπιστημιου.

χτυπα τηλεφωνο.
η λεμονια.
παμε λευκωσια σε ενα second-hand vintage shop τζαι μετα να πιαμε εισητηρια για το χωρκο που τα χαλαρα;
ναι


παρετω τα ετσι οπως ηταν ουλλα τζαι ερκεται τζαι πιανει με.
παμε σε ενα καταστημα με πραματα πραγματικα αντικα ημουν στον παραδεισο ασπουμε. φανελουες 2-3 ευρω φορεματα ατε 10 ευρω..

επιασα 2 πραματα εν ειχαμε πολλη χρονο.
παμε στο χαλαρα πινουμε το φραπεδακι μας, λεμοναδα μας, τοστ μας μπλα μπλα, βολτουες στη παλια πανεμορφη λευκωσια..  γινεται 7.30 τη νυχτα να ερτω πισω λαρνακα.

λαλω ατε. γαμω το.
εν πειραζει.
ετοιμαζομε τζαι παω δουλεια στο μπαρακι που πλεον εν γυριλλα με τα πραματα που ακουω τζαι καμνει ο νην μου μαστρος.
λαλω σιωπη μαλλον τελευταια σου βδομαδα δαμε. (θελω να ζησω εστω τζαι 2 εφτομαες καλοτζαιρι.)

2 παρα σχολανω.
εν θελω να παω σπιτι.
παω τζαι καθουμε στο ακριβως απεναντι μπαρακι που δουλεφκει μπαρμαν ενας φιλος.
τζερνα μου μια μπυρουα.
καθουμαστε τζαμε.
γνωριζω τζαλλους.
κοφκουμε κουβεντες γελουμε, αγωστοι μες τους αγνωστους.
παλε για το γαμω το ασπουμε. επειδη ετσι.
αλλο μια μπυρουα.
τζαι τουτη τζερασμενη που τον παρεα διπλα.
εν εσταματησα να γελω.
τζαι να νιωθω καλα.
ημουν τζαμε μονη μου τζαι εν τζαι χρειαζουμουν κανενα αλλο.

κατα τη διαρκεια της δουλειας που εσκεφτουμουν τι εννα καμνω δκιο εφτομαες χωρις παρεα λαλω εν με κοφτει εννα πιαννω το βιβλιο μου τζαι εννα πιεννω σαβινο να πιννω μπυρουες τζαι να δκεβαζω τα βιβλια μου.
τζαι πραγματι εν εχρειαστηκα καποιον.
μολις εσχολασα λαλω να παω να του πω για του μπαρμαν αφου ετζερασε με 2 τσιγαρα κατα τη διαρκεια της δουλειας τζαι στο για εκαταληξα να μεινω τζαμε να πιννω μπυρες τζαι να γνωριζω πλασματα.
κατα τες 3.30 λαλω ατε εννα παω.
περνω που τον νοστο το γνωστο γυραδικο της λαικης γειτονιας μας.
λαλω ατε τζαι ενα νοστο;
γιατι οι.
ειμαι μονη μου.
εχει τζαιρο.
εσχολασα.
εν εχω καποιον να με περιμενει σπιτι.
τζαι ειμαι μονη μου. πειραζει;
εν πιραζει.

μπεννω πιαννω το συνηθησμενο μια πατατοπιττα (ναι τραγικο ξερω το εν γυραδικο αλλα εν εφαα ποττε ξανα γυρω τζαι για 3 χρονια ημουν χορτοφαγος)
καθουμε τζαμε.

στο μεταξυ παρενθεση.
μολις επιασα την αδεια μου πριν 2 χρονια, επιεννα καθε μα καθε μερα τζαι ετρωα νοστο.
τζαι μια μερα, ηταν τζαι καλοτζαιρι, επια 3 φορες, μεσα σε μια μερα.
τζαι την τελευταια φορα που επια τζινη τη μερα, επιασε με που το σιερι η κοπελλα που δουλεφκει τζαμε τζαι λαλει μου με κατι ματουθκια λυπημενα: "μα αγαπη μου, εν εχεις μαμα να σου μαιρεφκει;"

εφυρτηκα που τα γελια!
λαλω της οι εχω! τζαι μαιρεφκει καλα. απλα αρεσκει μου πολλα η πατατοπιττα σας.
τζαι που τοτε φωναζω την μαμα, τζαι χωρις καν να πω τι θελω θωρει με απλα τζαι ετοιμαζει μου το.

τεσπα που λαλεις τελος παρενθεσης.
παω στο νοστο τζαι καθουμε τζαι τροω, τζαι ερκουντε οι τυπαες που το στοουν εητζ που εκαθουμασταν τζαι επινναμε μπυρες.
τζαι τζαμε κουβεντουες ξερω γω.

ετελιωσα το φαουι μου, ηρτα πισω σπιτι.


εν τζινη η μαγεια που σου ελαλουν.
εν καλοτζαιρι ρεεε
(οσο εμεινε)
θελω να το ζησω.. χωρις κομπλεξικα πραματα, μα εν με εγυρεψες εξηκοψαμε που εχαθηκες τζαι ξερω γω.
θελω πολλα να εισαι στη ζωη μου τζαι αγαπω σας ασπουμε. αλλα καποιες φορες καταλαβω, οι ανθρωποι ξεκοφκουν τζαι χαννουνται, μπορει να ξαναβρεθουν μετα..
εχασα πολλους φιλους σε διαρκεια μονο λιων χρονων..

....


στο δρομο σπιτι επαιζε χαρις αλεξιου

Ο ανθρωπος μου..
εσκεφτουμουν το μαγειρα μου οσο λεημ τζαι κιτσ τζαι κοριτσιστικο τζαι να ακουεται.


Κι αν πέρασα πολλά, μπορώ σε μια στιγμή να τα διαγράψω...
μπορώ να του δοθώ, να του παραδοθώ κι ας ξανακλάψω...


"κι ας ξανακλαψω.."
ενεν τιποτε.
η ζωη εν για να τη ζεις.
με ουλλα τα συναισθηματα που σου δια. λυπες χαρες ουλλα..
ουλλα για ουλλα..

εν για τζινες τες μικρες απλες χαρες που λαλεις:

Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο
και ας είναι η φωτιά του να σε κάψει





4 comments:

  1. «νικημένο μου ξεφτέρι δεν αλλάζουν οι καιροί,
    με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί»

    καλά να περνάς. απόλαυσε το καλοτζιαίρι (όσο έμεινε) :) xoxo

    ReplyDelete
  2. Can i have more details for the second-hand/vintage shop plz?

    ReplyDelete
  3. :)) έχει καιρό να διαβάσω κάπου τόση αισιοδοξία μαζεμένη!! πε μας το καταστηματούδι αν και υποψιάζουμαι

    ReplyDelete
  4. κι εγω με τη σειρα μου θα ρωτησω για το καταστημα!

    πατατοπιτα, οργιο.

    ReplyDelete