Thursday 8 August 2013

what i know, what it is, is pouring




αγαπημενο μου μπλογκ.

πολλες φορες εκατσα να σου γραψω αλλα τιποτε εν εφκεννε. εχω τα ουλλα ετοιμα στο μυαλο μου τζαι μολις αρκεψω σπουρτουν τζαι φεφκουν τζαι εξαφανιζοντε.


πεμπτη 8 αυγουστου.
ηρτα που καμπινγκ στην Πολη.
χαρουμενη.
με λλια mosquito bites τζαι την θεια μου την γαμημενη που τη ρωσσια τζζαι την κοκκινη λιμουζινα αλλα ειμαι καλα.


σταματησα που τη δουλεια.
χορτασα υπνο τζαι ειδα εστω τζαι λιο τους φιλους μου.

την κυριακη σχολασε ο μαγειρας μου εφορτοσαμε το αυτοκινητο τζαι ξεκινησαμε το ταξιδι μας. εφτασαμε αργα το απογευμα, εδροσισε λιο, τζαι εστησαμε την τεντα μας, τζαι αρκεψε η φαση. ηταν πολλα ωραια. τζαι οι παρεες του μαγειρα πολλα διασκεδαστικοι τυποι, ακομπλαριστοι.

δευτερα ηρτε τζαι το περτικουδιν με τον πεζουνο τζαι ακομα ενα φιλο μας..
επερασαμε ωραια.
καλοτζαιρι λαλω σου.



τελειωνει τζαι ο αυγουστος ακομα λιο.




ηρτα πισω σπιτι σημερα τζαι νιωθω ετοιμη για οτιδηποτε ερτει.
ξερω ειπα το πολλες φορες.


φεφκω ως τες 13 του σεπτεμβρη.
εστειλαν μου σημερα γραμμα που το πανεπιστημιο τζαι εχω το πρωτο μου προτζεκτ. ενα βιντεο η μια φωτογραφια η ενας πινακας η ενα κολλαζ that best represents where im from.

ποττε εν εδοκμιασα να καμω βιντεο τζαι σκεφτομαι να το καμω. να βαλω τα μικρα βιντεουθκια που φασης πελλαρας, να ειμαστε στο καμπινγκ τζαι να αρκεφκει ΟΛΟΚΛΗΡΟ το καμπινγκ να φωναζει ρε παμποοοοοοο ρε αντρεααααααα, η δυνατη μουσικη πυ αλτ τζεη στο αυτοκινητο τζαι ο ηλιος να φακκα, η φαση που καθουμασταν με την ροαμ την μαρια την ττου τον ντρημερ τον πεζουνο τζαι ακομα δκιο τρεις θαμωνες στα στενα της παλιας λευκωσιας τζαι να αρκεφκει να τραγουδα ο χοτζιας, φωτογραφιες που ηλιοβασιλεματα τζαι χαμογελα με τους φιλους μου τζαι τον μαγειρα μου..  να καθουμαστε να πιννουμε τζαι να ερκεται ενας ραντομ μα πολλα ραντομ γαλλος τζαι να πιννει μαζι μας τζαι να μιλουμε τζαι για τρεις συνεχομενες νυχτες να καμνουμε το ιδιο πραμα. να καθουμαστε να θωρουμε τα αστερια.. να καμνεις φιλους. να αποκτας αναμνησεις.
επειδη εν που δαμε που ερκουμε.
να ερκετε ο πεζουνος να μας συναει ουλλους τζαι να μας περνει φανερωμενη στη λευκωσια επειδη ετσι. να μεν εχει χωρο το αυτοκινητο τζαι να πεφτω ξαπλωτη, ο πισινος μου πανω στον ντρημερ τζαι τα βυζια της σιαρονας μες τα μουτρα μου. επειδη ετσι.



....



που την αλλη σκεφτομαι να καμω ενα πινακα που ξερω οτι ειμαι καλη στη ζωγραφικη αλα εν ξερω τι να καμω. ιδεες ευπροσδεκτες.


με τον μαγειρα..
ειμαι καλα.
χαρουμενη.
ερωτευμενη.
(ξερω οτι καμνεις γιαξ εσυ)
εν ωραια.
αρεσκει μου που ονειρευκεται μαζι μου.

εννα πω οτι λαλει τζαι τζινος.
εννα δοκιμασουμε την αποσταση. γιατι οι;
χημεια υπαρχει.
τα αλλα ουλλα εννα τα πολεμισουμε.


γιατι οι εννε;
εννα καμνω ταξιδκια ελβετια, τζαι εννα βρεθουμαστε στη μεση τζαι τζαι τζαι..
μεν κρινεις.
ειμαι καλα.
χαρουμενη.
εν με κοφτει.


ανυπομονω να παω πανεπιστημιο.
πολλα.
εν ξερεις πως ειναι να ΄καθεσε΄ενα χρονο τζαι να μεν καταλογησε ουτε ανεργη αλα ουτε φοιτιτρια ουτε τιποτε. απλα λοστ ιν σπεησ.

που την αλλη.
επερασα ωραια.
εγνωρισα ππαααααρα πολλη κοσμο!
ακομα οι καλαμαρουες που τη ρωμη μιλουν μου τζαι αγαπω τες πολλα. μιλουμε που σκαηπ τζαι λαλουμε τα νεα μας, τζαι νιωθω οτι εν που τους φιλους που εννα μινουν τζαι οταν πιενω ναυπλιο με τα μωρα μου τζαι τον αντρα μου εννα τους τιλεφωνω τζαι εννα βρεθουμαστε τζαι εννα λαλουμε - ειμασταν φιλες στη ρωμη οταν εσπουδαζαμε μπλα μπλα..


εγνωρισα πιο εντονα τον κοσμο του μπλογκερ.
εσυνδεθηκα πολλα.
με ατομα.
εγνωρισα.
τζαι εμαθα πραματα.
ο καθενας ερκεται με τη δικη του ιστορια.
θαλασσα. εν δεχουμε να τελειωσει το καλοτζαιρι τζαι να μεν παμε εστω για καφε.



εγνωρισα κοσμο στη δουλεια.
οταν εδουλεφκα στο μπαρακι ηρτε ενας αμερικανος ναυτης, τζαι επιννε τζαι ειπε μου οτι επιαν λιβανο να σασουν κατι πλοια τζαι ηπαν τους οτι ηταν να ερτουν να τους πιαουν σε δκιο εφτομαες τζαι τελικα εν ηρταν τζαι επιε ισραηλ για να επικοινωνησει μαζι τους τζαι ειπαν του να ερτει κυπρο τζι οτι ηταν να στειλουν ελικοπτερο να τον πιαει τζαι μπλα μπλα. εν ξερω αν τον επιασαν. αλλα απσοθμε. σκεφτου φαση.
'η στο κλαμπ-λαουντζ που εδουλεφκα εγνωρισα τον μαγειρα μου, που τζαι τζινος ηρτε με ιστορια τζαι εμπειριες τζαι αλλες αναμνησεις. η εγνωρισα κατι λοντονερς που ηρταν τζαι επιασαμε κουβεντα τζαι ειπαν μου για το τι καμνουν στην αγγλια μπλα μπλα
ο γαλλος που εγνωρισαμε στο καμπινγκ, τζαι την τελευταια νυχτα εποτισαν τον τα μποης χαλασμενη τεκκιλα για ζιβανια μισιη μου τζαι ουλλη η φαση του lost in translation..

ηταν ωραια.
τζαι εννα ειναι ακομα πιο ωραια.
η ζωη εν οπως την καμνεις εσυ.

τζαι σιγα σιγα everything falls into place.

ασπουμε. η φιλη που εσπουδασε νηπιαγωγος αλλα για χρονια εδουλεφκε σε ενα καταστημα με ρουχα τζαι σημερα ειπε μου οτι επροσφερε της η ιδιοκτητρια να γινει τζινη ιδιοκτητρια του μαχαζιου τζαι ειπε ναι.
η που ο γιαννης τζαι η νικη μετα που τοσα χρονια, παντρεφκουνται.

ποττε εν ξερεις ποθεν εννα σου ερτει.
ουλα γινονται για καποιον λογο.
μπορει να επρεπε να παω ρωμη τζαι μετα να ερτω πισω τζαι να χρειαστει να δουλεψω. να χρειαστει να παω κοβεντρη τζαι να αλλαξω τζαι κορς. ανυπομονω. νομιζω εννα τα παω καλα.
ξερω γω;


αυτα..
ελπιζω να εισατε ουλλοι καλα.




3 comments:

  1. φυσικα εννα τα παεις καλα!πολλα καλα μαλιστα!τζιαι δεν αναρωθκιουμαστεν!ειμαστεν σιουροι!(εγραψα σου μειλ)

    ReplyDelete
  2. Καλή νέα αρχη! Χαιρομαι που διαβαζω ποστ σου τοσο θετικά και χαρουμενα. Παντα τέτοια! :))

    ReplyDelete
  3. Αργοπορημένο το κόμεντ, έκοψα λίγο (πολλά πίσω). Σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά. Το διάβασα δύο φορές και ακόμα χαμογελώ!

    Άρεσε μου πολλά η ιδέα του βίντεο όπως την περίγραψες γιατί ξεφεύγει που το συνηθισμένο 'Περιγράφω την χώρα μου' αλλά έχει τον εαυτό σου μέσα. Δεν ξέρω αν γίνεται αλλά αν κάνεις κάτι μεταξύ βίντεο-πίνακα; Να βάλεις κάποια από αυτά που έγραψες για το βίντεο σε πίνακα, όπως ένα κομμάτι φιλμ με φωτογραφίες;

    ReplyDelete