Wednesday 5 June 2013

προσκληση

εχω το πρωτο μου οφ αυριο! μετα που καααμποσες μερες. ειμαι πολλα ενθουσιασμενη.
ταυτοχρονα ενα ματσο χαλι..
εχουμε κηδεια αυριο.
τζαι εν ειμαι σιουρη αννεν σωστο τουτο που εννα ακολουθησει..

αυριο το βραδυ εκαμε μου οφερ ο μαστρος μου να παρω 20 φιλους μου λαλει στο κλαμπ ουλλα πληρωμενα ποτα τζαι εισοδο.
ειπα σε 2-3 ατομα.


εννεν του στυλ μου το κλαμπ αλλα εν δωρεαν ποτα ασπουμε!!
εν ειμαι σιουρη αν θα παω. αν βρεθει παρεα παω.

τζαι μετα σκεφτομουν. πιους φιλους μου να πω;

τζαι οπως οδηγουσα λαλω
εννα πω στους μπλογκοφιλους μου.

αρα. οποιος θελει παρεουα καλη δωρεαν κλαμπ τζαι ποτα στο μακενζυ να κοπιασει ειναι ο καλεσμενος μου. μεν πιαστιτε ομως που το δωρεαν ποτα α! κανονιστε. ειπαμε, παρεα πελλαμιτικη. ατε κοπιαστε :)
στειλετε μου ενα ημεηλ στο snowflakes013@hotmail.com

No comments:

Post a Comment