Wednesday 19 June 2013

the cyprus factor

τελικα ετζιμηθηκα καμια δκιο ωρες. εξυπνησα τζαι επια τζαι ηβρα το ντρημερουι μου τζαι εκατσαμε για καφε.. ηταν ωραια. ετσι θελω το καλοτζαιρι μου. καφεδες, ανεμελια, τζεγκενιο..
εκαμα λια πραματα σημερα αφου ημουν ξυπνια μερα. εκανονισα τζαι την ασφαλεια του αυτοκινητου τζαι τωρα θα κυκλοφορω νομιμα. ναι τοσο τζαιρο ημουν παρανομη καπως.

αρεσε μου που ημουν μονη μου επιασα το αυτοκινητουι μου επια κατω, εν ειπα σε κανενα τιποτε, εχω τα λεφτα μου ξερω πως τα ξοδεφκω τζαι εχω δικαιωμα σε τζινα που ξοδεφκω αφου εγω τα φκαλλω. εν νιωθω ενοχη.

εκατσα τζαι στον μπλογκερ τζαι εδκεβασα καμποσο τζαι ανοιξε μου ακομα πιο πολλα την ορεξη μου για γραψιμο, επια λιο πισω στα παλια.

μετα ηρτε η αδερφη Νο2, τζινη που επαντρεφτηκε την παρασκευη, ηρτε με τον αντρα της. ε καλα. εν με κοφτει.
εννα το συνηθησω.

τζαι μετα στελλει μου μηνυμα ο φινλανδος τζαι μονο στην ιδεα ερκεται μου εμετος:( νομιζω εν το οτι εν ειναι φινλανδος φιναλνδος, αλλα ειναι κυπρεο-φινλανδος.
he's got the looks dammit.
τζαι νομιζω εν για αυτο που εξενερωσα λιο. εν τον εμπιστευκουμαι. επειδη εν του στυλ του κυπραιου που ξερω οτι εννα λαλει, τζαι αν γινει κατι τζαι 'χωρισουμε' που ΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΡΕ ΟΥΦΦΟΥ ΑΗΣΜΕΕΕΕΕ εννα πιεννει να λαλει ειμουν με τουτη τζαι εν μια πουτανα. επειδη ηδη εκαμε το σε μενα ειπε μου για καμια 25-30αρκα κοπελλουες που ηταν μαζι του για καμια εφτομα τζαι μετα εγινηκαν πουτανες.
εν θελω να μπω τζαι εγω σε τουτη τη κατηγορια.
γιατι ρε κυπρεοι ετσι; κοτζαμου ευρωπη μη-χε


εστειλε μου μηνημα να παμε για καφε, μα εγω με 2 ωρες υπνου μολις ηρτα σπιτι που τον πρωινο μου περιπατο με τον ντρημερ, εφα μεσημεριανο τζαι εδωκα μες το κρεβατι. εν σηκωννουμε νοου γουεη.

- ουτε για καφε πριν την δουλεια;
- ειμαι κουρασμενη. οπως το ζομπι.
- τζαι εγω. ηταν πολλα πηρα εψες
- ναι ηταν.

ποψε κανονικα ηταν να ειχα οφφ αλλα φυσικα επεξαν μου μια πουστια στη δουλεια τζαι δουλεφκω σε αναμισι ωρα. ειχα κανονισει με θκιο κορουες κκουλ που τα ηβραμε που τη δουλεια τζαι ενα μιτση, τζαι την Σ τζαι οποιος αλλος θελει να παμε στο κλαμπ της δουλειας για λιο χορο τζαι δωρεαν ποτα. επεθυμησα να σαστω να βαφτω. τζαι εν θελω να το κανσελλαρω. απλα εννα παρω μαζι μου ρουχα, μολις σχολασω που το lounge να πεταχτω μες το κλαμπ.
αλλα εν θελω να του πω τζαι του φινλανδο-κυπραιου. θελω να ειμαι μονη μουυυυυυυυ

αλλα τουτος νομιζει οτι εχει δικαιωμα τωρα πανω μου τζαι μεν σου πω εννα νευριασει θεμας που εν θα σχολασω τζαι να παω να τον εβρω για ανοητες κουβεντες τζαι παθιασμενα φιλια. τζαι ουτε θελω να του πω να ερτει γιατι εν θελω να με φιλα ουλλη τη μερα τζαι να με βαστα σαννα τζαι ειμαι δικη του ενω ΑΝΗΚΩ ΣΕ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑΑΑΑΑΑ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΣ ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΟΥ ( επαρανοησα)

εννα του μιλησω. εννα εβρω τα κοτσια τζαι εννα του τα πω ουλλα.
εννα του πω οτι εν πολλα γλιορα. αφου ειναι ρε. οι μονο μετα ΤΟΝ χωρισμο, αλλα ρε κουμπαρε που τη δευτερη τριτη μερα εμουνταρες με τζαι μολις σου ειπα εχω περιοδο μεν μου τζιζεις εξυνησες. τζαι εν θελω μετα να μεν μου μιλα τζαι να αρκεφκει να με κουτσομπολεφκει τζαι να με κατηγορει τζαι καθε φορα που περνω που τζαμε να πρεπει να αλλασω καντουνι. εν 25 χρονων. ελπιζω να το ξερει ο ιδιος οτι εν ανωριμοτητες τουτα. Σε παρακαλω συμπαν να το ξερει πλιιιςςςςς. εν θελω να το αντιμετωπισω, εν τοσο μικρο τζαι ηλιθιο αλλα ταυτοχρονα μπορει να μου καμει μεγαλη ζημια γιατι, η τυχη μου η καλη, δουλεφκει με εναν φιλο του Κεν τζαι εν γνωστοι με τον Κεν τζαι ο Κεν που πρεπει μια μερα να ανοιξω την καρκια μου τζαι να σου τα πω ουλλα, μπορει να με καταστρεψει. Εμενα τζαι ολοκληρη την οικογενεια μου. εκαμε το ηδη θκιο φορες. εν τον σταματα ακομα μια. τζαι τουτη νιωθω ενναν τελιωτικη αν γινει.


το καλο που ουλλο τουτο με τη δουλεια σημερα, εδωκαν μου οφφ παρασκευη που κανενας δεν πιανει οφφ παρασκευη σαββατο κυριακη τζαι χαχαχα σακερς ιν γιορ φεης.
παρασκευη εχει μαηνους ουαν τζαι ειπαμε με τον ντρημερ να παμε. θελω πολλα. επεθυμησα το singleness μου χωρις περιορισμους. 4-5 μερες τζαι εννα αυτομολησω με τουτον.
απλα εν το λαθος ατομο τζαι λαθος ωρα.

παντως, επροστεθηκε ακομα ενα requirement πας τη λιστα.
-> εν πρεπει να εχει το cyprus factor

α ρε μανα τι εχεις να περασεις με μενα..
ατε. δευτερο μπανιο σημερα τζαι δουλεια. ΕΝ ΠΗΡΑ!!!

No comments:

Post a Comment