Thursday 25 July 2013

ομορφη μερα

αγαπημενο μου μπλογκ.

σημερα γνωρισα τους γονεις του μαγειρα μου..
εκαταδεχτηκαν με με τοση αγαπη σαννα τζαι ειμαι κορη τους ασπουμε.
εν τοσο καλοι ανθρωποι που μονομιας αστιευκαμε εμιλουσαμε ελαλουσαν μου πραματα ανοιχτηκαν μου τελοσπαντων...

μακαρι να γινετουν το ιδιο τζαι με τους γονεις μου..τζαι σαν μια απλη του φιλη να με γνωριζε ο μαγειρας μου παλε το ιδιο θα μου εσημπεριφερουνταν με την ιδια αγαπη τζαι σεβασμο επειδη εν ετσι ανθρωποι..


μακαρι να εγινετουν το ιδιο με τους δικους μου..


εν αντεχω αλλο μεσα σε τουτο το σπιτι.
νιωθω οτι πεθανισκω καθε μερα τζαι λιο.
καθε μερα χτυπηματα που κατω που τη μεση, οτι παω τον λαθος δρομο, το δρομο του ασωτου γιου, ο παπας μου να βαλλει κασεττες τζαι βιντεο για τον ασωτο γιο τζαι τζαι τζαι αλλα φρικιαστικα 100 χρονια πισω πραματα που με καμνουν να σκεφτουμε, γαμω το ποτε εννα φιω που δαμε;

επειδη πλεον εν προσπαθω να τους αλλαξω ουτε να τους καμω να δουν πια ειμαι τζαι να με αγαπησουν ετσι οπως ειμαι χωρις αλλαγες τζαι προσρμογες στα δικα τους πιστευω τζαι θελω..
εν θα προσπαθησω πλεον.

ξερω εννα ερτει η μερα που εννα πω τζαι εγω οπως τζινη η κοπελα που γνωρισα που εν σε παρομοια περιπτωση με τη δικη μου: "εχει 25 χρονια να δω τον παπα μου."

μια απτα ιδια εννα γινει τζαι δαμε..
απλα ακομα εν ειμαι ετοιμη. οικονομικα ετοιμη. χρειαζομε τους.
μετα εν θα τους χρειαζομαι...
εν θα μπορουν να με κρατησουν.

για αυτο δουλεφκω που τα 12. ελπιζωντας οτι  μια μερα εννα φιω τζαι εν θα με νοιαξει να πω εχει 25 χρονια να δω τον παπα μου.

επειδη εννα καμω την δικη μου οικογενεια, εννα εχω ανθρωπους που αγαπουν με για τζινο που ειμαι τζαι οι για τζινο που θελουν να γινω.


ηταν μια ομορφη μερα..
τζαι μετα ηρτα σπιτι τζαι εχαλασεν μου την ρε φιλε.. τοσο πολλα.
μεν μου πεις να αντεξω τζαλλο λιο γιατι εν ξερεις ποσο αντεξα. ακομα τζαι η γιαγια μου φιλαει μου λεφτα για να μου δωκει να φιω που τον παπα μου τζαι τη μαμα μου γιατι θωρει ποσο κακο μου καμνουν. τζαι οι θειες μου περιμενουν με..


τεσπα. εν θα το συζητησω τουτο τωρα.

ουτε οτι ηρτε ο παστουρμας τζαι ηβρε με τη δευτερα μετα τη δουλεια. να μου πει οτι εχασε με αλα εν θελει να με χασει που τη ζωη του τζαι οτι εν του αρεσκει που φκενω με τον πεζουνο τζαι τον ντρημερ. εμειναν μου θκιο φιλοι τζαι τζινους να τους δωκουμε θεμας να μεν τους αξιζουμε εστω τζαι λλιο.. ουτε τουτο εννα το συζητησω. γιατι εμαλωσαμε με τον πεζουνο τζαι τσας με τον ντρημερ για τουτο το θεμα..


θελω να σου πω οτι ειμαι οκ.
αντεχω..
επερασα δυσκολα πραματα κανενας εν ξερει. θελω μια μερα να τα γραψω σε βιβλιο, η δαμε, τζαι να ερτει η λυτρωση.

τεσπα.
σιερουμε πολλα που εγνωρισα τον μαγειρα μου.
καμνει με χαρουμενη.


καληνυχτα

No comments:

Post a Comment