Wednesday 3 July 2013

δωσε μου λιγη δροσια

ζω κατι πραματα τις τελευταιες μερες, βασικα τουτος ο χρονος. ποττε εν εφανταζουμουν ετσι τη ζωη μου. τζαι τουτος ειναι ο στοχος της ζωης μου. να ζησω οσα πιο πολλα συναισθηματα μπορω..

δουλεφκω σε ενα τοπο που εννεν αληθκεια το στηλ μου. ποττε εν εφανταζουμουν τον εαυτο μου να πιενει τζαμε σαν επισκεπτης let alone να δουλεφκω τζαμε.
εν πειραζει.
εφκηκαν πολλα καλα πραματα που ουλλες τες αλλαγες που επερασα τουτο τον τελευταιο χρονο.



ολοησια στο ψητο.

φκαινω με καποιον.
μεν με πεις πουτανα.

ειμαι πολλα χαρουμενη.
μα παρα πολλα χαρουμενη.

εν μαγειρας, δουλεφκουμε μαζι.
καλος μιτσης, χιππης, ταπεινος, ρομαντικος τζαι ταυτοχρονα πελλος! δηλαδη ζει τη ζωη τζαι εν αφηνει τιποτε να τον παρει πουκατο. περνει ρισκα! 
μπενω στη κουζινα στη δουλεια, λιες φορες την ημερα, τζαι ουλλοι επειραζαν με, το μονο που μιλουν ειναι το σεξ. τζινος, πισω στη κουζινα του, στο φαι του, τζαι απλα εβλεπε που μακρια ησυχος με κατι μαθκια να λαμπουν τζαι ενα χαμογελο.

εκοψαμε λιες κουβεντες τζαι που τζινες τις λλιες εκαταλαβα πραματα.. ταχα οτι. εν θα σου δικαιολογω τον ερωτα μου. μια μερα ηρτε μια φιλη που εκαμα στη δουλεια τζαι λαλει μου εκαλεσε μας ο...ο 
( προσπαθω να βρω ονομα που ακριβως να περιγραφει τον ερωτα με το φαι. εχει καλλυτερο πραμα;) προς το παρον να τον πουμε ο Χιππης.


- εκαλεσε μας ο χιππης για φαι σπιτι του
- μεν με περιπεζεις κορη, αν δεν ειμαι καλεσμενη εντζαιν αναγκη να μου πεις να ερτω.
- σκασε. εννα παμε
τριτη βραδυ σχολανω τζαι στελλει μου μηνυμα:

- ελα χιονονυφαδα ο Χιππης ειμαι μολις σχολασα κοπιαστε με την Κοντη για κανενα ποτο.

παμε. 
ημουν λιο μαραζωμενη με τη φαση με την 'παρεα' τζαι κουρασμενη που τη δουλεια, τζαι εν ειχα ουτε πολλη ορεξη γιατι λαλω, αρεσκει μου αλλα εν τζαι να γινει κατι, τζαι ενιγουεη η ολη κουβεντα με τον παστουρμα, μπλα μπλα εν γλιορα για κατι τζαι ξερω γω..

εμιλουσαμε, ειμασταν 4 ατομα, τζαι σε καποια φαση απλα εμειναμε τζαι εμιλουσαμε οι δκιο μας. οι αλλοι εσκασαν τζαι εθωρουσαν μας.

ηταν πολλα ομορφη νυχτα. εφια που τζαμε τζαι λαλω, αχ καλοκαιρι τι ωραιο που εισαι.
ειχαμε κατσει στη βεραντα του με μπυρουες, εφυσουσε ο αερας τζαι εμουσκομυριζε το κλειμα, σκοτεινα ανοιξαμε κερακια, τζαι απλα ειμασταν μια παρεα τζαμε τζαι εμιλουσαμε.

ειπαμε πολλα πραματα μεταξυ μας, καποια προσωπικα, άλλα γενικα.. 
εφυα που τζαμε τζαι ενιωθα καλα ρε φιλε. εν πολλα ωραιο το συναισθημα να φεφκεις που καπου τζαι να εισαι καλα, οι ακριβως ευτιχισμενος αλλα ικανοποιημενος, ευχαριστημενος.

στο δρομο, επερνα την κοντη στο αυτοκινητο της, λαλει μου ρε εν μπορεις να δεις ποσο τερκαζεται!

- αησμε ρε Κοντη επερασα παρα πολλα ωραια αλλα εν ξερω νομιζω εν ειμαι ετοιμη εν ξερω πως να το εξηγησω. αστο που σεπτεμβρη μαλλον φεφκω τζαι εννα φιει τζαι τζινος.

( εννα παει σε μια που τες καλλυτερες σχολες μαγειρικης στην ελβετια τζαι εννα μεινει ενα χρονο, εννα δουλεψει θεμας. Εννεν τελιο;)

επομενη μερα τεταρτη εμιλησαμε λιο που μηνυματα τζαι στη δουλεια η ιδια φαση εκαμναμε πασιαμα, εκοφκαμε λιες κουβεντες. πεμπτη βραδυ ημουν καλεσμενη που τους μαστρους με δωρεαν εισοδο τζαι δωρεαν ποτα στο κλαμπ παλε, τζαι λαλω οκ εννα του πω εν δωρεαν ποτα ενιγουεη.

να μεν τα πολυλογω, ηρτε τζαι εν του αρεσκουν τα κλαμπ. αλλα ηρτε. εν εμεινε πολλη ωρα. εγω ημουν καπως λα λα λα η φαση μου τζαι εβλεπε με τζαι εχαμογελαν μου. λιο πριν να φιει λαλει μου, ελα να περπατησουμε στη θαλασσα. παμε να βουττησουμε. εισαι μεσα;

- ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΟ ΕΝ ΕΙΜΑΙ! ΕΝ Η ΖΩΗ ΜΟΥ
- ατε παμε

επερπατησαμε λιο πανω κατω για να ξυμεθυσουμε γιατι ειπαμε να μεν βουττησουμε τζαι να πνιουμε, τζαι εκατσαμε λιο τζαι εμιλουσαμε. αρκεψε τζαι εξημερωνε.. ο ηλιος να ξυπνα σιγα σιγα τζαι εμεις τζαμε, να ακουμε τα κυματα τζαι να βλεπουμε την ομορφια της. 

- αρεσκεις μου. εισαι καλη μιτσια. εν περιμενα οτι μπορουσα να γνωρισω καποια σαν εσενα. εν το λαλω επειδη ειμαι μεθυσμενος. απλα νιωθω οτι θελω να σου το πω. 

ισως, αν οι ΤΟ πιο αρμονικο φιλι που ειχα ποττε.
παντα το πρωτο φιλι ηταν λιο ατσαλο. ωσπου να τα εβρουμε.
με τουτο το πλασμα εν εχρειαστηκε.
εμιλουσαμε την ιδια γλωσσα, ετραγουδουσαμε το ιδιο τραγουδι, πως να το πω.
ηταν ακριβως τζινο το φιλι που εσημπληρωνε το παζλ.

αγαπημενε αναγνωστη μην με κρινεις. ειμαι απλα χαρουμενη.


εφιαμε ξυπολητοι τζαι εκρατουσε με που το χερι.

μπορει να μεν διαρκεσει. αλλα τωρα, περνω πανεμορφα, πραματα που εν εζησα ποττε.

παρασκευη εμαγειρεψε μου.
μπαμ μπαμ μπααααμμμ κλεμμενο απο ταινια, οχι φιλε μου. ηταν ακομα πιο ωραια που ταινια. ηταν αληθινο.
  
εμιλουσαμε εμιλουσαμε, τζαι ηταν σαννα τζαι ηξερα τον που παντα!

 Χιππης: - ρε εν εχει ετσι πραμα. σαννα τζαι ξερω σε 200 χρονια! εν γινεται να σε γνωρισα εχτες ασπουμε!


σαββατο θαλασσα μαζι οταν ειχαμε διαλειμμα που τη δουλεια, τζαι κολυμπουσαμε κολυμπουσαμε, ως τες μπαλες! αγαπω να κολυμπω. ειμασταν απλα εμεις μες τα χωματα μονοι μας, τζαι η φυση.

κυριακη παλε μαζι, τζαι δευτερα βραδυ λιο πριν σχολασουμε που τη δουλεια η ωρα 00:00

- εχω οφφ αυριο
- τζαι εγω!

Χιονονυφαδα: - μπορουμε ειτε να παμε λευκωσια να δεις τζαι εσυ τους δικους σου τζαι να παμε για καφε, ειτε να παμε λεμεσο να δεις τους φιλους σου τζαι να πω τζαι της φιλης μου η μπορουμε να παμε c...
- CAMPING!
- ειμαι μεσα, εισαι;
- ειμαι μεσα. σιουρα εισαι; 
- ειμαι λαλω σου!
- οκ περιμενω σε μολις σχολασεις.

το πιο τρελλο τζαι τελιο τζαι αδρεναλινη ολε πραμα που ισως να εκαμα ποττε! η ωρα 3 το πρωι επακετταρησκαμε για να σηκωστουμε να παμε ΠΟΛΙ καμπινγκ. εγω τζαι τζινος. εξυπνησαμε γλιορα γλιορα κατα τες 6-7, εγεμωσαμε το αυτοκινητο μου, τζαι αρκεψαμε το roadtrip μας.

εν ξερω.
εν θα το εκαμνα ποττε με κανεναν αλλο.
τζαι κανενας αλλος εν θα το εκαμνε ετσι μαζι μου.
χωρις σχεδια χωρις τιποτε! καταλαβες;

στο δρομο ακουαμε μουσικη τζαι τραγουδουσαμε μαζι τζαι ηταν ανοιχτα τα παραθυρα τζαι ο αερας τζαι ο ηλιος στα ματια μας τζαι η μουσικη δυνατα τζαι ενα χαμογελο..

εφτασαμε στη πολι.
μολις φτασαμε λαλει μου:
νοικιαζουμε μοτορου να παμε στον ακαμα;

νοικιαζουμε!

επιαμε επιασαμε μια τετρατροχη, επιαμε στο καμπνιγκ σαητ εστησαμε το τσιατιρι μας, εσυγιρησαμε τα πραματα μας, εβαλαμε το μαγιω μας τζαι εφκηκαμε μας την τετρατροχη. εν μπορω να περιγραψω τουτο που νιωθω.

εν με νοιαζει αν δεν διαρκεσει για παντα, τζαι ειμαι ακομα πιο τυχερη ΑΝ διαρκεσει για παντα. περνουμε καλα.
ξερω το εχει μονο λιες μερες. αλλα ισως ναν κεραβνονβολος ερωτας πως το λενε στα ποιηματα;

οδηγουσε τζαι εκαθουμουν πισω του τζαι επιεναμε επιεναμε μες τα χωματα τζαι η θαλασσα διπλα μας τοπια πανεμορφα, παραδεισενια.

επηρε με μπλου λαγκουν τζαι κολυμπησαμε, αφηκε με τζαι οδηγησα μετα εγω τζαι εν ειχε λαθος. εχασα το τηλεφωνο μου το κυπριακο τζιντο ασιημουι. πρεπει να μου επεσε που τη μοτορα, αλλα εν με νοιαζει.


τη νυχτα ανοιξαμε τα καρβουνα εκαμαμε φαουι τζαι μετα εκατσαμε με κρασουι τσιγαρακι σιοκολατες τζαι τσιπς τζαι ετραγουδουσαμε, εθωρουσαμε τα αστερια, εμιλουσαμε.


γινονται απαισια πραματα με την 'παρεα΄'
αναρωτιεμαι πιοι εν οι φιλοι μου..

θελω να φιω ασπουμε μακρια.
σημερα ερκεται ο παστουρμας.
την κυριακη οταν ημουν μαζι με τον χιππη εστειλε μου μηνυμα οτι ερκεται σημερα, τζαι οτι εννα βρεθουμε να μιλησουμε τζαι "we'll take it from there" να μιλησουμε να του πω οτι θελω η απλα να καθυμαστε να θωρουμε ο ενας τον αλλο λαλει.

εν θελω να βρεθω μαζι του.
ετελειωσε για μενα.

τεσπα πρεπει να φιω. εννα παμε σιναυλια ποψε με τον χιππη τζαι τους φιλους του.
σε αφηνω με ενα τελιο τραγουδακι.





4 comments:

  1. Χαίρουμαι, χαίρουμαι, χαίρουμαι!!!!
    Απόλαυσε το χιονονυφάδα μου!!!
    ουυυυυυυυυυ ΧΑΙΡΟΥΜΑΙ (μα εξαναείπα το;;;;)
    :))))))))

    ReplyDelete
  2. Ευχαριστω σε πολλα πολλα πολλα! <3

    ReplyDelete
  3. Μπορεί να μεν σου γράφω συχνά αλλά θκιαβάζω σε τζιαι σιέρουμαι:) (τζιαι ζηλέφκω τσας)

    ReplyDelete
  4. Είσαι 20, είναι καλοκαίρι και είσαι ερωτευμένη! Καλά να περνάς!:)

    ReplyDelete