Thursday 18 July 2013

Ακούμπησα το γυάλινο κόσμο και ξέχασα

αγαημενο μου μπλογκ,

καλησπερα σου.


ξυπνησα το πρωι  μεσημερι, τζαι ειδα κατι φωτογραφιες του παστουρμα πας τη βιβλιοφατσα με καποιους που ηταν τζαι φιλοι μου.
εννεν το θεμα ο παστουρμας. ειμαι μια χαρα.

εν το θεμα οι φιλοι..
εξαπολησαν με just like that ασπουμε..
ημουν λλιο γυριλλα για καμποση ωρα..τζαι με αγαπη εστειλα τους στον βουννο.

μετα εμιλησα με τον μαγειρα μου τζαι ημουν οκ.

μαχουμε με τα ακομοντεητιον τωρα..
επια στη γιαγια τζαι ειπα της οτι εκανονιστηκα τζαι αρκεψε τζαι εκλεε.
ελαλε μου μες τα δακρυα της οτι ειμαι δυνατη τζαι οτι ο θεος εν μεγαλος. οτι ειμαι ορφανη αλλα οτι ειμαι δυνατη.

εν με κοφτει για πιον θεο μιλα, νοιαζει με που ειπε οτι ειμαι δυνατη.
"επερασες τοσα, τζαι αν ηταν αλλη εν θα προκαμνε εσυ αντεξες. τωρα εν μαραζωνω πιον. εννα πεθανω καλα"

αντεξα γιαγια μου πολλα πραματα.. τζαι αντεχω ακομα..
εμπηξα τζαι εγω τα κλαματα τζαι επεσα πανω της πανω στο κρεβατι που εξαπλωνε τζαι εχαηδευκα της τα μαλια της τζαι εκλεα τζαι ελαλουν της να μεινει ακομα λιο..

εν θελω να φιεις γιαγια.. που εννα παεις τζαι να με αφηκεις μονη μου.. εσυ ησουν μανα τζαι τζαι τζυρης μου γιαγια..


εν με νοιαζει για τους φιλους.
εχω 2-3 μονο που ξερω οτι ενναν τζαμε.. τζινοι αρκουν μου..
εχει τοσα προβληματα ο κοσμος τζαι εμεις ασχολουμαστε με ανωριμοτητες..


την αδερφη που επαντρεφτηκε πριν ενα μηνα εχει ενα μηνα να την δω.. καμνει τη ζωη της μια χαρα.. ελειψε μου. αλλα τζαι ο μαγειρας μου ειπε μου οτι ουλλοι σιγα σγια περνουν τον δρομο τους, τζαι φιλοι τζαι αδερφκια, πρεπει τζαι εμεις να παρουμε το δρομο μας τζαι να ειμαστε δυνατοι.


ειμαι χαρουμενη που εννα παω. που εννα παω να σπουδασω.
τζαι ενθουσιασμενη για το κορς. ποττε εν εφανταζουμουν τη ζωη μου ετσι. ποττε. εν ξερεις ποττε τι εννα γινει. εν πιστεφκω οτι εν του θεου οπως λαλει η γιαγια μου, αλλα πιστεφκω οτι ουλλα γινονται για καπιο σκοπο.

ο μαγειρας μου προσεχει με. μπορει απλα σαν καθουμαστε η ξαπλωνω να αρκεψει να μου τραγουδα στο αυτι, τζαι μετα να με πιαει τζαι να αρκεφκει να χορεφκουμε..
εν εχει ετσι πραμα.
η θεοδωρα στη δουλεια λαλει οτι πλεω σε συννεφα ---- πως το λαλουν;
τεσπα.
ναι πλεω σε συννεφα.
εν ωραια.
πολλα.
καμνω 7-8 ωρες να τον δω ασπουμε τζαι νιωθω οτι λειπει μου. τζαι ξερω οτι τζαι τζινου.
εν ωραιο να το ξερεις πισω. οτι λειπεις καπιου οπως σου λειπει εσενα.


καποιες φορες, αν οι παντα, ο χειροτερος σου εχθρος εν ο εαυτος σου.
ειπα στον μαγειρα για τη φαση με τους γονεις μου.
τζαι λαλει μου:
"που εν το προβλημα;"
εμεινα τα. με ματια ουλλο δακρυα τζαι απορια. αληθκεια που εν το προβλημα;
"καποιες φορες το προβλημα εν μες τον νου ρε μιτσικουρην. οτι τζαι να γινει, ουλλα λινονται. μεν φοασε. οκ; τζαι αν εχει τιποτε, εννα σε κλεψω τζαι να φιουμε."


αγαπω τους γονεις μου. τζαι ξερω τζαι τζινοι. καπιες φορες θωρω τον παπα μου που πεθανισκει πανω μου ασπουμε. απλα ειμαστε διαφορετικοι.. πρεπει τζαι εγω να σταματησω να ειμαι τοσο ανταρτησσα τζαι να καλμαρω λιο. εσυνηδητοπηισαν οτι εχασαν με. εν δυσκολο να ειμαστε φιλοι.. τεσπα.

σημερα ειχα οφφ τζαι επια με τον πεζουνο τον ντρημερ τζαι το περτιτζιν την εκθεση της μαριας ττου.
αναμνηστικο δωρο ενα φορεματουι του 50-60 αλοπως. ακομα εν το εφκαλα που πανω μου. ενιωθα τοσο ομορφα μεσα του. εν ημουν καθολου self-conscious πως να το πω.
ειδαμε τζαι το δοκτορουι μας. ηταν καλο το κλεφτικο;

μετα επιαμε στο βερλιν για σουβλουι.

αγαπω την παλια λευκωσια. εν ξερω πως να το εξηγησω.

ειχε μια φαση που εκαθουμασταν εξω που την εκθεση τζαι εμιλουσαμε τζαι αρκεψε τζαι ετραγουδουσε ο χοτζιας. ηταν πανεμορφα..
θωρεις τοσες διαφορετικες κουλτουρες, τοσους ανθρωπους με διαφορα ρουχα, χρωματα, περπατημα, μαλια - ουλλοι με διαφορετικες ιστοριες ασπουμε τζαι εσυ καθεσαι τζαμε τζαι σκεφτεσαι: που παει; γιατι βιαζεται; που ηταν;


μετα εκαμαμε ντου στη νιου ντιβιζιον. ιπια το κρασουι μου τζαι εκατσα τζαμε τζαι εθωρουν γυρω μου. παλε διαφορετικοι ανθρωποι. αλλα μαλλια, αλλες φατσες, αλλα ρουχα, διαφορετικο τροπο που εχορευκαν, παλε με μια ιστορια στα μαθκια τους..
τζαι εσκεφτουμουν οτι αυριο παω πισω δουλεια. πισω στο ιδιο, στη μοδα, στην επιφανεια.. νταξει μεν κρινουμε τους ανθρωπους αναλογα με την εμφανιση αλλα επεθυμησα λιο το αλλιωτικο..
ενιωσα οτι ηρτα σιγα σιγα πισω πιο κοντα στον εαυτο μου.
επειδη στην τελικη ρε φιλε. πρεπει να εισαι οκ με τον εαυτο σου. εν με τζινον που τζιμασε τη νυχτα τζαι με τζινον ξυπνας. οποιον ομορφο μαγειρα τζαι να εχεις διπλα σου. παλε εν που τα δικα σου ματια που εννα τον δεις, κανενου αλλου..

ισως να μεινω στη δουλεια ως το τελος το μηνα. εν παει πολλα καλα.εν περνω καθολου καλα, ουτε επληρωθηκα τζινα που επρεπε, τζαι η επιταγη εν ακαλυπτη τα λεφτα θα τα πιασω τελος του ιουλι για τον ιουνι. εμεινα ξεβρακωτη. ξερω οτι αν βαλω πεισμα εννα αντεξω. απλα.. εν παει αλλο ξερεις το; που την αλλη εν μια προκληση που πεζει συνεχεια μες τον νου μου, οτι αν μεινω τζαμε ως το τελος εννα αποδειξω του παπα μου τζαι ουλλους οτι αντεξα.. μπορει να πρεπει να αποδειξω τζαι του εαυτου μου. δεν τα γαμας ρε νου σταματα να σκεφτεσαι τοσο πολλα.

παντως 5-6-7-8 αυγουστου θα παμε καμπινγκ. ανυπομωνω τοσο μα τοσο πολλα. εσιετε το υποψην σας.

το πεζουνι το περτιτζι ο ντρημερ τζαι η Φωτια (το νεο νικνεημ της Σ τζινης που ειμαστε φιλες που το δημοτικο) εγνωρισαν τον μαγειρα μου. ειχα τοσο πολλη αχγος. νομιζω επιε καλα.

η βραδια μετα το νιου ντιβιζιον τελειωσε με αλτ τζαη στον αυτοκινητοδρομο τζαι μετα εκπληξη σε ενα τοπουι στην αραδιππου που φενεται ολοκληρη η πολη κατω, τα φωτα..
τζαι τζαμε εσκεφτουμουν...


ειμαι ενας ανθρωπος που εγινε νησι..





καληνυχτα τζαι καλημερα.




2 comments:

  1. Καθε καλό θα σου ευχηθώ εγω Σνόου! Το θετικο του να περνας δυσκολα ειναι οτι γινεσαι πιο δυνατος απο οτι ενομίζες.

    Αχα...ωστε εισασταν Λευκωσια...Τζαι εγω εκαρτέρτουν το Περτιτζι εχτες....τελοσπαντων....

    ReplyDelete
  2. The kleftik was very good.
    Ευτυχώς μπορώ να νιώθω 100% Κυπραία πλέον αφού μ αρεσεν το οφτό!
    Άρεσε σου το φορεματούδιν ωστέεεε!
    Μάσιαλλα.
    Εχάρηκεν πολλά που σας είδεν εχτές η Μαρία Ττου!
    Νομίζω πρώτη φορά ήσιε τόσο πολλή κόσμο τζαι τόσες τρελλές πωλήσεις το κατάστημα του παππού χαχα.
    Μικρή Χιονονιφάδα rise up μάνα μου τζαι γίνε χιονοστοιβάδα!
    Τίποτε εν σε περιορίζει.
    Εν φκάλλεις τζαι λλία λεφτά πάνω, μια χαρά εν να είσαι!
    trust me

    ReplyDelete