Sunday 7 July 2013

περιπετειες

Αγαπημενο μου μπλογκ,


εξαναηπα σου οτι ΑΓΑΠΩ τες κυριακες; μα εν φανταζεσαι πως νιωθω. εν ξερω νιωθω μιαν ανεμελια μια δροσια μια γαληνη.. αγαπω τες κυριακες. ουλλα εν διαφορετικα! το προγραμμα της τηλεορασης, το προγραμμα της δουλειας, ο κοσμος..


σχολασα νωρις, πριν λιο, τζαι εκαμα ενα μπανιο τζαι ολοησια εφκηκα πανω στη βεραντα μες τον κηπο,  με χυμουι, ξυπολητη, με ενα φορεματουι με λουλουδια τζαι το λαπ τοπ μου.

παντα οποτε οδηγω σκεφτομαι οτι γραφω σου, ερκουνται μου ουλλα. πρεπει να βρεθει ενα πραμα που οτι σκεφτεσαι να το καμνει type. μετα που την αλλη εν μου συμφερει πολλα γιατι εννα παω φυλακη για πορνοδιαστροφικο και εγκληματικο μυαλο.


εδεχτηκε με το Κοβεντρη. ισως ναν τζαμε η τυχη μου. ξερω γω; παντως πιστεφκω το οτι ουλλα συμβαινουν για ενα λογο. εν ξερεις ποσο δυνατα το πιστευκω. εν πιστευκω σε θεους τζαι αγιους τζαι καρεκλες τζαι ξυλα, αλλα πιστεφκω το δυνατα οτι ουλα γινονται για ενα λογο.

θυμασε που σου ελαλουν οτι εννα φκει τζαι ενα καλο που τουτη τη δουλεια οτι δουλεφκω σαν τον πελλο;
εφκηκε μου καλο.
περνω πολλα ομορφα με τον χιππη σιεφ μου. ασπουμε θελω να του πω οτι αγαπω τον! εν πολλαααα γληορα. απλα ειμαι χαρουμενη. ονειρεφκεται οπως τζαι εγω.

που λαλεις εδεχτηκε με το κοβεντρη για illustration and graphics. ειμαι ενθουσιασμενη πρεπει να εκμηνηστηρευτω (εδολοφονησα την)
παλε εν τεχνη αλλα εν ακομα πιο creative ισως. τζαι μαλλον εχω τζαι δουλεια παρτ ταημ οταν παω στην εταιρια του αντρα της ξαδερφης μου, εν ενας που τους 10 τοπ ντηζαηνερς στην αγγλια παντως. εννα μαθω παρα πολλα.
ανυπομονω να παω να σπουδασω ξερεις το; τζαι ενα περασω καλα. εν με κοφτει που. εννα κερδισω παρα πολλα πραματα. εννα μαθω ακομα πιο πολλα. εκατσα τζαι εσκεφτουμουν παλε σημερα, οτι καπιους θαυμαζω τους που ξερουν τι θελουν που μιτσιοι τζαι γινονται τζινο που θελουν.
τζαι εγω ηξερα τι ηθελα τζαι επαλεψα το. εν εφκηκε ομως.
εν με καμνει αχρηστη ομως.
επειδη στοχος της ζωης μου ειναι να ΖΗΣΩ. να μαθω! θελω να μαθω ουλλα τα συναισθηματα του κοσμου, ουλλες τις γλωσσες ουλλες τις τεχνες. μπορει να δουλεψω σαν ντηζαηνερ για δεκα χρονια ασπουμε. τζαι μετα να παω γαλλια με τον σιεφ να εχουμε το εστιατοριο μας τζαι να ζωγραφιζω ταυτοχρονα. η να σπουδαζω ξερω γω, φιλοσοφια σαν δουλεφκω το εστιατοριο μας!
ξερω γω;
σταματα με κανενας; μονο ο εαυτος μου.
οι αλλοι εν με κοφτουν..
αρκει μου να εχω διπλα μου εστω τζαι ενα δκιο πλασματα που με αγαπουν πραγματικα ομως.


η φαση με την παρεα.. τι να σου πω.
εγω προσωπικα λαλω ετελιωσε η παρεα.
εν πειραζει..
παμε παρακατω.


αρεκεψα τζαι ψαχνω για accomodation. θελω πολλα να μεινω στις εστιες εν πολλα καλη εμπειρια αλλα σιουρα δικο μου μπανιο.
εν θα περασω οπως επερασα περσυ.
σιουρα εν θα περασω ενιγουεη. εν θα ειμαι με τζιντες κυπρεες.

ξερεις ποσο αγαπω τες κυριακες;
αγαπω τες κυριακες... ειδικα οταν σχολανω που τη δουλεια τζαι ο ηλιος ακομα εν τζαμε τζαι χερετα με τζαι οδηγω τζαι εν ανοιχτα ουλα τα παραθυρα τζαι φυσα ο αερας αλλα εν πονεις τα αυτια σου τζαι ο ηλιος εν τζαμε αλλα εν σε τυφλωνει, καμνει σου αερα τζαι η μουσικη δυνατα τζαι παεις τζαι παεις τζαι νιωθεις καλα, κουρασμενη αλλα καλα, τυχερη που ζεις, τυχερη στις μερες μας που εχεις δουλεια τζαι τουλαχιστο κατι να καμνεις, εχεις ενα σκοπο καθε μερα, τυχερη που εγνωρισες τοσα ατομα τζαι εχεις τα η ειχες τα στη ζωη σου τυχερη που εμαθες τοσα πολλα τζαι εζησες τοσα πολλα τζαι ακομα εισαι 20, τζαι τυχερη που εζησες τοσα πολα αλλα εισαι ακομα 20 γιατι εχεις να ζησεις τζαλλα..






καπως ετσι..





παμε για περιπετεις.


γεια



3 comments:

  1. ΜΠΟΡΕΙΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΟΔΗΓΑΣ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ; ευχαριστω!

    ReplyDelete
  2. Snow ezilepsa to video sou, skeftomai na kamo kati paromoio se nixterino omos...hmm

    ReplyDelete